Beantwoord

Wix website koppelen aan KPN domeinnaam

• 3 juli 2016
  • 5 reacties
  • 438 keer bekeken

Hallo, Ik heb een website gemaakt bij WIX en had twee domeinnamen gekocht via KPN. Nu verzoekt WIX mij deze te koppelen aan mijn domeinnaam en geeft mij twee codes door. Mijn dochter heeft voor mij KPN gebeld, met deze vraag en die gaven een totaal verkeerd antwoord (blijkt dat zij denken dat het om een homepage gaat) Kortom, wie kan mij helpen hoe ik mijn website van WIX koppelen aan mijn domeinnaam?
icon

Beste antwoord door Justin_ 4 juli 2016, 18:07

Hoi Rinkies, welkom op het forum! Domeinnamen zijn inderdaad een zakelijke dienst bij KPN. k heb even voor je gezocht op onze zakelijke website en kwam de volgende pagina tegen. Hier wordt stap voor stap uitgelegd hoe je je domeinnaam kunt koppelen aan een website. Mocht dit niet leiden tot een oplossing, dan is de tip van Robin, om ons zakelijke forum te bezoeken, een hele goede 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Heb je bij KPN een domeinnaam dan? Zakelijk of particulier?

Het zakelijke forum vind je hier: https://zakelijkforum.kpn.com
Waarschijnlijk kan je in het beheerpaneel de nameservers of A-records aanpassen naar die van WIX

Voor zo ver ik weet biedt KPN geen domeinnamen aan, aan particulieren en daarom begrijp ik ook dat de (consumenten) klantenservice het over een homepage heeft. Die dienst wordt namelijk wel aangeboden.

Robin
Hallo Robin, daar zit denk ik de crux, wij hebben namelijk inderdaad ook een zakelijk account bij KPN en is het via daar gegaan. Bij website aanvragen heb ik wel aangegeven in menu dat het voor particulier gebruik is. Ga even aan de slag met jouw informatie 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Rinkies, welkom op het forum! Domeinnamen zijn inderdaad een zakelijke dienst bij KPN. k heb even voor je gezocht op onze zakelijke website en kwam de volgende pagina tegen. Hier wordt stap voor stap uitgelegd hoe je je domeinnaam kunt koppelen aan een website. Mocht dit niet leiden tot een oplossing, dan is de tip van Robin, om ons zakelijke forum te bezoeken, een hele goede 🙂
Dank je wel Justin, ga het morgen lezen en proberen (nu beetje laat) Dochter heeft wel een soort tijdelijke koppeling kunnen maken, maar dan kan ik nog niet bepaalde social media koppelingen maken. Als het lukt, of niet, laat ik het je wel even weten. Alvast bedankt voor het mee denken.
Reputatie 7
Badge +22
Helemaal goed, Rinkies! Ik zie je reactie graag tegemoet 🙂

Reageer