Beantwoord

Wonen in BE. KPN abonnement aanhouden?

  • 12 July 2019
  • 7 reacties
  • 524 keer bekeken

Wij overwegen om voor een paar jaar in Antwerpen te gaan wonen (ivm werk), maar een van de dingen die ons tegenhoudt, is ons KPN-abonnement (alles compleet). Die zouden we graag willen aanhouden. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door PeterG 12 July 2019, 13:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Gaat er iemand die je kent diezelfde periode op het Nederlandse adres wonen dan zal het mogelijk zijn. Mits je de rekening betaald. De internet en tv hardware zal je in Anvers weinig hebben
Mobiel kan indien je het op een NL adres kunt zetten. Met meerdere mobielen op dat adres heb je KPN Compleet.
Zonder vast internet van KPN heb je geen verdubbeling v.d. bundels. Vast internet van KPN kan niet in Antwerpen.
Is er vast internet v. KPN op het adres waar je je mobielen dan registreert heb je mazzel.

Voor je diensten thuis zul een Belgische provider moeten nemen. Dat valt natuurlijk niet onder Compleet.
Voor Thuis diensten in België heb ik me toevallig gisteren in verdiept voor een andere klant van KPN die naar België verhuist. Zie hier.

Dus wat je forumnaam "KPN ITV in het buitenland" betreft: dan kan niet.
Reputatie 7
Badge +24
Hi, welkom hier.

Wat de heren hierboven zeggen klopt helemaal. Laat het ons weten mocht er iets nog niet duidelijk zijn.
Bedankt PeterG voor het heldere en uitgebreide antwoord. De link is erg behulpzaam en we zullen er zeker gebruik van maken.
@Alex_P : Ik vind het erg "on-Europees" dat het niet mogelijk is om in België je KPN-abonnement aan te houden. Valt er op dit gebied nog iets te verwachten in de (nabije) toekomst?
Reputatie 7
Badge +24
Dat mag je uiteraard vinden, zonder Nederlands zal dat simpelweg niet mogelijk zijn. Hoe graag ik dit voor jou in orde zou willen maken. Wij opereren in Nederland, zijn een Nederlandse provider en vallen ook onder deze belastingregels. Zolang we niet uitbreiden naar Belgie zal dit niet kunnen. En ik verwacht niet dat het merk KPN op korte termijn in België actief zal worden.
@Alex_P : Ik vind het erg "on-Europees" dat het niet mogelijk is om in België je KPN-abonnement aan te houden. Valt er op dit gebied nog iets te verwachten in de (nabije) toekomst?
Het kan enkel zoals geschreven met een omweg niet actief op het antwerps adres.
Stel je verhuurt de woning in Nederland gedurende de tijd dat je zelf in Belgie woont is er wellicht weinig aan de hand. Zolang de te naam stelling en dergelijke niet wijzigt.

Het is niks anders dan met auto's je kan nog steeds binnen Europa geen auto in een ander lidstaat kopen zonder import kosten en dergelijke. Je zal zelfs voor keuringen naar het land van aankoop moeten als je de auto niet officieel importeerd en op Nederlands kenteken laat zetten.