Beantwoord

Word niet teruggebeld n.a.v. klacht vorige maand

  • 8 January 2020
  • 18 reacties
  • 212 keer bekeken

Ik word maar niet teruggebeld. Ik ben erg teleurgesteld in kpn. Zie mijn klacht hieronder die ik 05-12 heb ingediend! Kpn schaam jullie. Ik verwacht vergoeding voor mijn gemaakte onkosten. 
   
 

Geachte heer Nap,

Wij hebben de volgende gegevens op ontvangen:

 

Waar gaat je klacht of vraag over?
Mijn klacht of vraag gaat over: Internet
Het onderwerp is: Bestelling en levering
Toelichting: 22-11 kwam de KPN monteur m.b.t. mijn verhuizing niet opdagen. Ik had hier wel een halve dag voor vrij genomen! Afijn. Een nieuwe monteur zou maandag 25-11 tussen 12.00 en 14.00 komen. Wederom een middag vrij genomen maar ook deze kwam niet opdagen! de monterusbon was on hold gezet en het probleem lag nu bij de ''backoffice'' . Uren en urenlang gebeld de dagen daarop maar niemand kon mij vertellen wanneer ik nou eens internet en tv kon krijgen. Ik heb hier meerdere malen vrij voor moeten nemen. Ik heb nu voor de 3e keer een middag vrij genomen en als het goed is komt vanmiddag de monteur. Ik wil de 3x 4 uur verlof op KPN verhalen. Ik ben schandalig behandeld en ben heel benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen. Ik ben op mijn vorige adres 7,5 jaar trouwe klant van KPN geweest maar dit sloeg alles. Ik hoor graag van jullie. ***
Persoonlijke gegevens
Aanhef De heer
Voorletters S.J.
Achternaam ***
Postcode ***
Huisnummer 27
Telefoonnummer waarop je bereikbaar bent ***
E-mailadres ***

We nemen binnen 10 werkdagen telefonisch contact met u op.

 

Met vriendelijke groet,
Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 

Admin: alle privégegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 February 2020, 11:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Stefan1987, welkom op ons forum. Wat een ontzettend slechte afhandeling, van toch al een hele vervelende situatie. Ik zie dat de collega's van de klachtenafdeling de klacht door hebben gezet naar de monteursorganisatie en daar is denk ik iets mis gegaan. Ik ben er meteen achteraan gegaan en heb de vraag gesteld: wie gaat er contact met de klant opnemen? Zodra ik meer weet, laat ik het je weten. Wil jij me ook op de hoogte houden als jij iets hoort?

Hey Marcia. Ja dat is ok. Ik wacht hier idd al veel te lang op. Dank voor je hulp. De wifi is boven en op zolder ook niet echt goed dus daar wil ik ze gelijk ook even over spreken. Wellicht dat ze me daarbij kunnen helpen en tegemoet kunnen komen

 

Groetjes Stefan

Reputatie 7
Badge +30

Ik krijg te horen dat jouw voicemail is ingesproken naar aanleiding van deze klacht. Klopt dat? Is het daarmee niet opgelost? Dat wordt mij nog niet helemaal duidelijk uit de uitleg van mijn collega namelijk..

 

Voor wat betreft de wifi: wat ervaar je op zolder? Hoe verder van de Experia Box af, hoe slechter de wifi wordt. Zelf heb ik de slaapkamer op zolder en daar echt maar één streepje wifi. Ik gebruik m'n telefoon daar niet zo veel, dus het maakt mij niet zoveel uit, maar als ik daar een studeerplek had gehad o.i.d, dan had ik vermoedelijk wifi versterkers aangeschaft (of kabels getrokken, dat heeft altijd de voorkeur). Heb jij de wifi tuner al eens doorlopen? Wellicht helpt dit met het verbeteren van de wifi op zolder!

Hey Marcia inderdaad is mijn voicemail ingesproken dat ene jacob me later nog eens zou bellen. Maar verder dus nooit meer iets vernomen. En ja klopt. Wifi versterkers zouden de oplossing kunnen zijn. 

Maar mijn klacht gaat over het 2x niet op komen dagen van de monteur en waar ik 3 dagdelen verlof voor heb moeten opnemen. Naast het 2,5 weken geen internet hebben en dus ook geen tv en ook geen thuiswerkmogelijkheid heb gehad. Ben dus noodgedwongen ook nog een aantal keer naar kantoor geweest omdat thuiswerken zonder internet niet gaat. Al met al is de communicatie waardeloos geweest. Heb bij elkaar wel 5uren met Kpn klantenservice gebeld zonder resultaat. Ik wil een oplossing voor mijn gemaakte kosten maar dan heb ik wel iemand van kpn nodig om mee in contact te komen

 

Groetjes Stefan

Reputatie 7
Badge +30

Ja, ik begrijp dat er inderdaad twee zaken spelen. Ik ga nogmaals met collega's in conclaaf over hoe we dit voor je op gaan lossen. Wordt vervolgd! 

Top. Dank je voor je moeite! Ik wacht je reactie dan even af.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik ben er nog mee bezig, Stefan! Het is me nog niet helemaal duidelijk wie het nu voor je gaat regelen, dus dat ben ik nog aan het uitzoeken. 

Hey Marcia,thanks. Ik heb inderdaad nog niets gehoord. 

Groetjes Stefan

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb vorige week de klacht opnieuw neergelegd bij de klachtenafdeling die hem in behandeling zou moeten nemen. Voor zover ik kan zien, is dat nog niet gebeurd. Ik ga er wederom achteraan en hou je op de hoogte. Excuses voor het ongemak. 

Hey Marcia. Dank je. Ik heb inderdaad nog steeds niets gehoord.

Ik begrijp er iig niets van dat Kpn zo met haar klanten omgaat

 

Groetjes Stefan

Reputatie 7
Badge +30

Ik begrijp ook niet waarom het zo lang moet duren. Ik ben zondag weer aanwezig, dus je krijgt sowieso dan opnieuw een reactie van mij!

Reputatie 7
Badge +30

Dag later dan gepland, maar ik ben er wederom achteraan gegaan..

Reputatie 7
Badge +30

@Stefan1987 korte vraag! Ik heb van mijn collega's begrepen dat zij over deze periode van 2 maanden al meerdere keren, zeker al een keer of 6, gepoogd hebben te bellen. Is het nummer eindigend op -554 wel de juiste? Mijn collega heeft aangegeven morgen nog eens te bellen, maar op een gegeven moment stoppen we met proberen te bellen. Ik hoor graag van je of je er morgen uitkomt met mijn collega!

Hoi Marcia  nou dat is platgezegd echt bullshit! Ik kan aantonen niet gebeld te zijn. Ja, de 1e keer heel lang geleden toen ene Jacob m'n voicemail had ingesproken dat ik teruggebeld zou worden. Dat is dus nooit gebeurd. Mijn telefoonnummer is altijd al dezelfde dus dit lijkt me een goedkope smoes.

Groetjes Stefan

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is inderdaad erg vreemd. Ik heb in ieder geval de toezegging dat je morgen gebeld gaat worden, dus ik ga er dan ook vanuit dat dit in orde komt!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Stefan1987, ik zie dat er contact is geweest, heel fijn! Is het inmiddels naar tevredenheid opgelost? Ik zie onder andere dat er een monteur bij je is geweest. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Hey Marcia,

ja, het is opgelost. Monteur is geweest en heeft uit coulance 3 wifiversterkers opgehangen omdat de wifi niet goed was. Heb contact met het klachtenteam inmiddels. Dus het word nu netjes afgehandeld.

Bedankt voor je hulp. 

groetjes  Stefan

Reputatie 7
Badge +30

Heel goed om dit te lezen. Bedankt dat je het nog even liet weten!