Beantwoord

Wordt mijn verbinding sneller?

  • 30 September 2019
  • 53 reacties
  • 909 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Hoi,

Ik krijg regelmatig mails en mailings van KPN over het veranderen van het netwerk in mijn straat met glasvezel tot aan de verdelerkast. Betekent dit dan ook dat ik nu eindelijk 60Mbit down en 10Mbit upload snelheid krijg als dat klaar is?

Groet,
Paul Sinnema
icon

Beste antwoord door PaulSi 4 January 2020, 16:37

Bekijk origineel

53 reacties

Reputatie 2
Badge

He @PaulSi, de wijkcentrale is succesvol vernieuwd. Zie printscreen hieronder van Fourstack. Ik zie dat er nog wel iets blijft steken. Jouw ‘drager’ is helaas nog niet overgezet naar VPLUS. Dat verklaart dat je snelheid niet omhoog is gegaan, en blijft hangen rond 20 Mbit/s. 

Ik heb een werkopdracht ingeschoten om het over te laten zetten naar VPLUS. Op 3 januari zal een monteur in de wijkcentrale jouw drager aanpassen. Er is dan technisch gezien tot 200 Mbit/s mogelijk. Met jouw huidige Alles-in-1 Standaard heb je dan 100 Mbit/s internetsnelheid :)

 

 

Ok, 3 januari dus. Ok ik wacht weer af.

Reputatie 2
Badge

Ja, het is zover. Mijn snelheid is lekker hoog 120/30Mbit. Mooi, dankjewel Nadia. Het heeft even geduurd maar het is de moeite waard. Ik heb al even contact gehad met het netwerk van mijn huidige klant en het is echt merkbaar sneller geworden. Super!

 

PS: Beste wensen voor 2020 allemaal.

Reputatie 7

YEAH! Dat is een heel mooi begin van 2020! Bedankt voor je geduld en dat je het met ons wilde delen, @PaulSi :champagne::relaxed:

De beste wensen voor het nieuwe jaar.

Reageer