Beantwoord

WPA code is niet te wijzigen

  • 14 May 2021
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo ik heb mij wpa code gewijzigt maar de nieuwe code wordt niet actief.

Ik heb mijn modem Experiabox v9 al een keer uit en aan gezet maar de oude code blijft actief

icon

Beste antwoord door bp20210514 17 May 2021, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u versterkers, repeaters of andere accespoints ofzo?

ja ik heb twee wifi versterkers

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bp20210514!

Op welke manier heb je de WPA geprobeerd te wijzigen?

Rechtstreeks in het menu van het modem? Of via de servicetool? Of nog weer op een andere manier?

Ik ben ook benieuwd welke versterkers je precies in gebruik hebt nu, hoor het allemaal graag!

Bedankt voor jullie reacties het is inmiddels gelukt.

Ik heb de twee experia wifi's van stroom gehaald en daarna gereset,

Daarna met de KPN app Thuis de 2 experia wifi's nog een keer bekend gemaakt in mijn netwerkt.

Daarna wer de nieuwe WPA code actief.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, helemaal super dat je een manier hebt gevonden om ze een zetje te geven en top dat je dit hier nog even komt delen! :smiley: