Beantwoord

WPA code vinden

  • 10 March 2021
  • 6 reacties
  • 3349 keer bekeken

Ik wil mijn tv installeren op het internet en nu moet ik mijn WPAcode invullen.

Het lukt niet, waar kan ik die code vinden.

icon

Beste antwoord door Bart_2020 10 March 2021, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Nico Klaasen ,

Achterop de Experia box staat het initiële SSID (wifi netwerknaam) en de WPA sleutel (WiFi wachtwoord).

Dit is te wijzigen. Ik zou dringend adviseren om de TV ontvanger bekabeld te instaleren.

Groet Bart

Dank je wel, Bart.

Reputatie 2

Hallo,

Oude modem stuk, een nieuwe KPN BOX 12 ontvangen, geinstalleerd en alle lampjes branden, maar de draadloze verbinding werkt niet. Ik moet zeker een andere WPA code  invoeren. Waar vind ik deze

 

 

Hallo @Klawo 2x een topic met dezelfde vraag openen is niet zinvol, werkt verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen.

Het wifi-wachtwoord vind je achterop of onderop een sticker op het modem.

 

Reputatie 2

Beste JanD 

Je hebt gelijk, maar dit heb ik niet bewust gedaan om sneller antwoordt te hebben, maar omdat ik dat dat ik de vraag op een verkeerde plek had geplaatst. Dus excuses. Ik heb op de achterkant van de modem, een KPN TYPE 12 de gegevens gevonden. Dank je wel. Dus dat probleem is opgelost 

Vr.gr. Klaas

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Klawo het inloggen had ik je ook al uitgelegd in jouw eigen topic. Gezien :blush: ?