Beantwoord

WPS Experia box v10A

  • 29 July 2019
  • 9 reacties
  • 1997 keer bekeken

Beste KPN,
Ondersteund de Experia box v10A OPS?

Met vriendelijke groet Kay Alvarado
icon

Beste antwoord door RBxx 29 July 2019, 20:28

Bekijk origineel

9 reacties

Beste KPN,
Ondersteund de Experia box v10A OPS?

Met vriendelijke groet Kay Alvarado

Hallo @Kay Alvarado , waar staat OPS in jouw beleving voor?

Beste KPN,
Ondersteund de Experia box v10A OPS?

Met vriendelijke groet Kay Alvarado
Hallo @Kay Alvarado , waar staat OPS in jouw beleving voor?

Ik heb een sitecom wifi repeater, en die kan je koppelen via OPS, dan moet je twee seconden de ops knop op de repeater en dan moet je een knop indrukken op je router.


Beste KPN,
Ondersteund de Experia box v10A OPS?

Met vriendelijke groet Kay Alvarado
Hallo @Kay Alvarado , waar staat OPS in jouw beleving voor?
Ik heb een sitecom wifi repeater, en die kan je koppelen via OPS, dan moet je twee seconden de ops knop op de repeater en dan moet je een knop indrukken op je router.

En ik weet niet welke knop
Reputatie 7
Badge +21
Volgens mij bedoel je WPS (Wi-Fi Protected Setup) en ja dat wordt ondersteund door de Experia Box.
De knop zit aan de zijkant van de v10A.
Hallo @Kay Alvarado , jij bedoelt WPS.
Op de modem druk je 2 seconden, niet langer, op de wifiknop, je hebt dan 2 minuten de tijd om met een ander apparaat te verbinden.
Succes.
Heel erg bedankt
Volgens mij bedoel je WPS (Wi-Fi Protected Setup) en ja dat wordt ondersteund door de Experia Box.
De knop zit aan de zijkant.

Hallo @RBxx , de V10a heeft geen losse WPS toets, de wifi toets wordt daarvoor gebruikt, 2 seconden voor de WPS functie en 10 seconden voor aan/uit wifi.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @RBxx , de V10a heeft geen losse WPS toets, de wifi toets wordt daarvoor gebruikt, 2 seconden voor de WPS functie en 10 seconden voor aan/uit wifi.
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat de benodigde (inderdaad - multifunctionele) toets aan de zijkant zit.😁
Heel erg bedankt
Hallo @Kay Alvarado , graag gedaan.

Reageer