Beantwoord

WPS-knop modem werkt niet meer (V9)

  • 14 June 2021
  • 10 reacties
  • 87 keer bekeken

Goedemiddag, 

Via Google hier terecht gekomen, maar ik loop tegen hetzelfde probleem aan als hierboven omschreven. Kan ik ook een nieuw modem opgestuurd krijgen?

Met vriendelijke groet!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 16 June 2021, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Mijn huidige WPS knop doet dus niets meer, bij lang indrukken, kort of 1x indrukken

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @owellner, Dan wordt het lastig netwerkgegevens uitwisselen:sweat_smile:. Ik stel voor om de modem om te gaan wisselen. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje geven? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +24

Nou ja... je kunt gewoon de wireless key invoeren. Ikheb wps nog nooit gebruikt.

Nou ja... je kunt gewoon de wireless key invoeren. Ikheb wps nog nooit gebruikt.

Voor apparaten zonder fysiek toetsenbord wordt dat lastig. Denk bv. aan een airconditioner

Goedemorgen @owellner, Dan wordt het lastig netwerkgegevens uitwisselen:sweat_smile:. Ik stel voor om de modem om te gaan wisselen. Zou je jouw profiel willen invullen en mij een seintje geven? Dan ga ik voor je aan de slag. 

Hi Jeroen, 

 

Done!

Reputatie 7
Badge +24

Nou ja... je kunt gewoon de wireless key invoeren. Ikheb wps nog nooit gebruikt.

Voor apparaten zonder fysiek toetsenbord wordt dat lastig. Denk bv. aan een airconditioner

Bij aanschaf op letten dan. 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb een omruil voor je in gang gezet @owellner. Alle informatie ontvang je per sms en e-mail.

Goedemiddag,

 

ik heb hetzelfde probleem. Wps knop werkt niet meer. Ook niet na reset. 
kan mijn Expedia box omgeruild worden? 

Hallo @DenBee welk merk en type(nummer) modem heb je van KPN in bruikleen?

 

Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag,

 

ik heb hetzelfde probleem. Wps knop werkt niet meer. Ook niet na reset. 
kan mijn Expedia box omgeruild worden? 

Heeft u WiFi versterkers van KPN? Daarop zit ook een WPS knop. Probeer die eens.