Beantwoord

WPS knop op de Experia V10a

  • 22 March 2019
  • 4 reacties
  • 40370 keer bekeken

In de handleiding vind je niets over hoe de WPS knop werkt.
Bij indrukken knippert het lichtsignaal en dat lijkt me goed
Gaat het signaal automatisch na een minuut weer uit?
Of moet je de WPS knop zelf weer uitzetten?
icon

Beste antwoord door Joran 23 March 2019, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Dirk, welkom op het forum! Ik moet je hierin gelijk geven, de handleiding zegt er helemaal niets over.

De v10a heeft één knop voor het aan/uitzetten van de wifi en de WPS functie:
- 10 seconden ingedrukt houden, dan loslaten : Wifi gaat uit.
- Weer 10 seconden ingedrukt houden, dan loslaten : Wifi gaat weer aan.
- 2 seconden ingedrukt houden, dan loslaten : WPS gaat aan (ca. 2 minuten)

Ik geef je feedback door, zou mooi zijn als dit meegenomen wordt in een nieuwe versie van de handleiding. Hopelijk beantwoord dit ondertussen je vraag 🙂

 

Admin: lees hier alles over de Experia Box V10a, van specificaties tot instellingen

Wanneer ik de aan/uit knop 2sec indruk dan gaat de router uit en krijg ik dus geen verbinding met de extender. Ik ondervind de volgende problemen. Internet valt vaak weg (dus veel 4g verbruik) signaal is buiten de woonkamer slecht.
Reputatie 6
Badge +8
Men praat hier over de WPS knop aan de zijkant. Niet over de aan/uit knop op de achterkant.
Reputatie 7
Ga alsjeblieft geen wifi extenders gebruiken om je wifi te verbeteren, dat is vragen om ellende.
Ja, het signaal zal er dan sterk uit zien, maar de snelheid zal nog steeds bagger zijn omdat de verbinding tussen Experia Box en extender net zo slecht zal zijn als tussen de Experia Box en telefoon, tablet of PC.
Als je de wifi wilt verbeteren dan gebruik je wifi accesspoints die je met een netwerkkabel op de Experia Box aansluit.