Vraag

WPS lichtje brandt niet, moet continu modem resetten om wifi en TV te krijgen

  • 19 January 2023
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Badge

Goedeavond, 

 

Al flink wat rond zitten lezen, alle probleem oplossingen al doorlopen, alles. 

Sinds 2 dagen doet wifi raar. Nu na 2 dagen heb ik duidelijk door wanneer en wat er speelt, maar nog geen oplossing kunnen vinden. Hopelijk kan ik hier nog wat tips vergaren. 

 

Als ik smorgens de tv aanzet (via wifi versterker bekabeld) is er geen verbinding, evenals bij de laptops/tablets van de kinderen. Modem reset: wps knopje brandt weer goed en we hebben verbinding. 

Alles gaat uit. Smiddags gaat de tv weer aan, zelfde verhaal, evenals weer voor de tablets/laptops. 

Elke keer na inactiviteit lijkt het alsof ik de modem moet resetten voordat we weer wifi hebben. 

 

Iemand tips? Wordt heel irritant aangezien mijn man ook thuiswerkt, en dus wel hele dagen fatsoenlijk internet moet hebben. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom op ons forum @Marjolein Capello - Gonlag. Het is vrij druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn.

Ik lees dat jullie modem niet lekker lijkt te werken. Goed dat je het aankaart. Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent. De snelste weg voor hulp hierbij is door te bellen met onze klantenservice, via het gratis nummer 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en kijken onze collega's je verbinding meteen voor je na.

Als je er nog hulp bij kunt gebruiken, denken we hier op het forum ook graag met je mee. Ik ben dan naar een paar dingen benieuwd. Welk type modem heb je? Je kunt op verschillende manieren het modem resetten, hoe doe je de reset? Heb je het modem al gereset volgens stap 2 op deze pagina? En wat gebeurt er precies met de lampjes als de verbinding het niet doet?

Badge

Beste Alexandra,

 

Helaas nog geen vooruitgang. Helaas alleen maar erger geworden. De lampjes leiden een eigen leven, lijkt eerder alsof het modem defect is. 

 

Alle resets al geprobeerd. Tevergeefs. 

Reputatie 7
Badge +24

Een WiFi versterker hoort niet via WPS aan het modem gekoppeld te worden. 

Welk modem heeft u eigenlijk? 

Reputatie 7
Badge +19

@Marjolein Capello - Gonlag Dat is jammer om te lezen. Heb je de reactie  van @Nick83 hierboven nog gezien? En als je er hulp bij wilt hebben, beantwoord je dan mijn eerdere vragen? We weten hier op het forum alleen wat je ons vertelt, we kunnen niet zien wat jij ziet. Hoe meer details je deelt, des te beter we hier met je mee kunnen denken.