Vraag

xbox mk11

  • 3 May 2019
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

hallo,

Ik heb een nieuw spel MortalKombat 11 als ik online ga dan zie je bij elke speler een ping waarde . als die goed is (groene balkjes) aangegeven ,gemiddeld (geel),slecht (rood) , nu zie ik als ik ga spelen bij mij geen balkje zelfs niet rood en heb vaak disconnecties , heb het ook vaker met een ander spel Destiny dat ik regelmatig eruit wordt gegooid. heb onlangs mijn nat type op open gezet , maar kennelijk heeft dat geen invloed op de ping . nu is mijn vraag waar kan het aan liggen?
Denk zelf misschien bepaalde poorten.
zou iemand mij hierbij kunnen helpen AUB

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi gamen, welkom hier! Ik heb zelf geen ervaring met MK11 maar misschien zie je alleen balkjes van andere spelers? Duidelijk is wel dat je verbindingsproblemen hebt. Is de Xbox bekabeld aangesloten? Kun je (op een bekabelde PC of laptop) eens een Speedtest uitvoeren?
Hallo Joran
Bedankt voor je reactie .
Ik denk dat dat best wel zo zou kunne zijn datik mn eigenbalkjes niet zie.
Ik heb voordat hier om hulp heb gevraagd via het kpn forum in mijn experia v10 de UpNp open gezet in de hoop dat zou helpen .Nu merk ik eigenlijk er niet veel van hebheel vaak dat ik met iemand online speel en dat ik eruit wordt gegooid en dan staat er :session no longer Available . Heel vervelend dus. Heb ook een speedttest gedaan en volgens mij is de snelheid prima download snelheid is gemiddeld 70 .verder ja zou echt niet weten wat ik nog kan doen . Heeft het miss te maken met De DNS of andere poorten of iets anders zou graag willen weten wat ik hier verder nog aan kan doen?
En mijn xbox is bekabled aangesloten .
Reputatie 7
Badge +28
De supportpagina lijkt niet echt te helpen. Mortal Kombat 'The Session Is No Longer Available." – Mortal Kombat Games. Die informatie is zo algemeen dat ik me afvraag of iemand daarmee het probleem kan verhelpen. Er zijn wel andere klachten te vinden op reddit:
Een DNS probleem lijkt me sterk. Dat zorgt er hoogstens voor dat het verbinding maken niet werkt of langer duurt. Als je al in een online spel zit is dat niet meer de oorzaak. De supportsite geeft niet echt aan of UPnP aan moet staan (Enable or disable uPnP (universal plug and play) on your router or the console settings), dat zou ik aan laten staan.

Andere netwerkapparatuur kan wel invloed hebben op de verbinding. Zit de Xbox rechtstreeks aangesloten op de Experia Box of is er nog andere apparatuur aanwezig? Denk dan aan een router, switch of draadloze verbindingsset (via het stopcontact).
Hallo Joran ,
Ja zag de link die je stuurde alleen dat was bij MkX en daar had ik die problemen niet heeel af en toe ..maar nu op mk11 is het constant dat de sessie word beëindigd en dat er dan staat session no longer available . Ja mijn xbox zit rechtsstreeks op de experia aangesloten ..maar ja wat kan ik nu doen er moet een oorzaak zijn en dus ook een oplossing toch ?
Reputatie 7
Badge +28
Ongetwijfeld! Ik weet alleen niet of de oplossing vanuit KPN kan komen. We hebben nog geen andere meldingen ontvangen, ook niet via Facebook/Twitter. Ik raad je aan een supportticket aan te maken bij WB Games. Meer info daarover op Support FAQ & Contact Info – WB Games Support

Reageer