Beantwoord

Experiabox testen

  • 19 October 2019
  • 6 reacties
  • 750 keer bekeken

xperia box testen

icon

Beste antwoord door huistijger 19 October 2019, 08:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo@JosAdelaar11 

Je vraag (wat eigenlijk geen vraag is, maar meer een mededeling) is erg onduidelijk.

Wil je meedoen aan een test van de experiabox?
Dan moet ik je teleurstellen er zijn momenteel geen testen van experiaboxen.

Of wil je dat webcare jouw Experiabox test omdat je moeilijkheden hebt?
In het laatste geval is het handiger als je verteld welke moeilijkheden je hebt.
Misschien kunnen we je dan helpen.

 

ik wil mijn box testen

Reputatie 7
Badge +24

ik wil mijn box testen

Hoe testen? Uit een vliegtuig gooien en kijken of die dan nog heel is? Of onder water houden en kijken of die het dan nog doet?

Je kunt hier: https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm een snelheidstest doen. Doe dat op een pc of laptop verbonden via een kabel. Zorg er voor dat alle andere apparatuur die je in huis hebt geen internet gebruikt.

Reputatie 7
Badge +21

Je bent een man van weinig woorden Jos.
Daarom wordt het moeilijk om je een goed antwoord te geven

Je kunt hem een harde reset geven zodat alle instellingen weer op standaard staan, maar zelf testen gaat niet.

Overigens zijn er verschillende Experiaboxen bij de KPN, dus zou het handig zijn als je verteld welke je hebt.
En waarom wil je hem testen. loop je tegen dingen aan wat niet goed is volgens jou?

 Welke dingen dan?
En dan graag wat uitgebreider vertellen dan je nu doet, want anders blijven we aan het vragen…

 

dank je huistijger, ik weet genoeg. jos

Reputatie 7
Badge +30

Ha@JosAdelaar11, kunnen we nog iets voor je doen of weet je echt genoeg? ;-)