YouTube op SmartTV

• 20 juni 2015
  • 4 reacties
  • 10739 keer bekeken

Mijn internet op tv is hersteld, alleen you tube werkt niet meer, weet iemand hier een oplossing voor? ??

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

De info die je geeft is uiterst summier.., dus ik gok maar dat je last hebt van het feit dat Google aanpassingen heeft gemaakt in de api van YouTube. Hierdoor werken veel YouTube-applicatie (die gebruik maken van deze api) niet meer. 

Vooral veel Smart-tv's lijden hieronder...

Hier is geen oplossing voor..., tenzij de Smart-tv geupgrade zou (kunnen) worden met een nieuwere YouTube-applicatie. 

Hallo pontifex, net een nieuwe experibox, dus eigenlijk is nu alles optimaal ingesteld,  ik kan denk ik alleen maar hopen dat YouTube iets met dit probleem doet, heel jammer dat het niet meer werkt!!!  Tenzij dat er nog iemand anders is die een oplossing weet!!!!  Bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hallo , 

Welkom op het forum van KPN. Na het lezen van je bericht en de reactie van , heb ik helaas geen ander bericht dan dat ik ook geen oplossing weet hiervoor. YouTube valt buiten de ondersteuning die wij je kunnen bieden. Ik snap goed dat je het jammer vindt dat YouTube niet werkt, zelf vind ik dat ook heel makkelijk om op de SmartTV te doen! Mogelijk dat een andere forumgebruiker wel iets weet hierop! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 3
Badge +1
Welk model televisie heb je? Mogelijk is inderdaad een software-update beschikbaar voor jouw smart tv. Hierbij zou een nieuwe versie van de YouTube app kunnen zitten.

Mocht je echt YouTube op de televisie niet kunnen missen, dan raad ik je aan een Google Chromecast te kopen. Super makkelijk in gebruik, ontzettend veel mogelijkheden en scherp geprijst.

Een Google Chromecast is al voor €35,- te koop. Mocht je meer informatie willen hebben m.b.t. de Google Chromecast dan raad ik je aan deze pagina te bezoeken.

Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is.

Mochten er nog vragen zijn dan verneem ik dat graag :)

Reageer