Vraag

YouTube video opslaan als favoriet

• 29 december 2017
  • 7 reacties
  • 1210 keer bekeken

KPN glasvezel YouTube video wil ik graag opslaan als favoriet, om niet iedere keer opnieuw het adres te moeten invullen. Hoe kan ik het opslaan als favoriet, een bepaalde video die ik nog vaker wil terugzien?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Maria27
Even Googlen op: "youtube video downloader"
En je vindt genoeg programma-tjes om de video op je eigen harde schijf op te slaan.
YouTube video's opslaan op mijn laptop is geen probleem.
Maar de tv in de woonkamer, daar gaat het om. Glasvezel KPN, ook YouTube, een video, en hoe sla ik die op op mijn tv, zodat als ik een volgende keer de tv aanzet, en mensen in de huiskamer wil laten meegenieten, hoe kan ik die video dan weer gemakkelijk starten, op de tv dus?
Reputatie 7
Badge +19
Het is bij mijn weten niet mogelijk om een youtube-filmpje op je TV op te slaan, het enige wat je kunt opslaan (installeren) is een Youtube-app (als deze er al nog niet in zit.)
Als je een iPad hebt met IOS11 en je TV heeft wifi en staat op je netwerk ingesteld, dan kun je met de youtube-app op je iPad het filmpje ook naar je TV streamen.
Daar heb je zelfs geen Chromecast voor nodig.
Een YouTube video opslaan kan sowieso niet, niet op een tv maar ook niet op een laptop. Wat op een laptop wel kan, is het internetadres van de video opslaan. Vervolgens kun je op je laptop het betreffende adres aanklikken en opstarten, waarna het op YouTube weer gewoon opstart. Op een tv met KPN glasvezel, via Menu kun je naar een YouTube-app maar dan moet je 3RJehnopgR0&t invullen, het adres van een bepaalde video, om die video te kunnen starten. Dat invullen is een heel gedoe, want 1 en l lijken op elkaar, ook o en 0, enzovoorts. Je zou toch op een smart tv, met KPN glasvezel een aantal van je favoriete YouTube video's kunnen aanwijzen en via je favorietenlijstje weer gemakkelijk kunt terugvinden, aanklikken en klaar. Zo gaat dat op de laptop ook, hoezo niet bij KPN glasvezel op tv?
En als je bijvoorbeeld op een laptop of een foontje bij YouTube inlogd met je Google account? Dan kan rechtstreeks het filmpje opgeslagen worden bij favorieten.
Reputatie 7
Badge +19
Dat heeft niets met KPN te maken
Je TV moet het opslaan of de app van je TV.
Beide is niet mogelijk.
Alleen op de PC kun je het opslaan.
Reputatie 2
Zeker gaat dit, je moet gewoon bij youtube inloggen met smartphone, tablet of smart tv. Op je youtube account komt dan een playlist met jouw meestbekeken filmpjes. Glasvezel of niet doet er niet toe.....je moet wel ingelogd zijn bij Youtube met een email account...👍🏽

Reageer