Zappen met itvonline.nl in volledige scherm

• 2 februari 2016
  • 6 reacties
  • 211 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Idee:

Als we op www.itvonline.nl tv kijken in volledige scherm kunnen we niet zappen.

Is het niet een idee om dit aan te passen met de cursortoeten???

Zappen van ene naar de andere zender: Pijltje links = P- pijltje rechts = P+

Volumeregelaar: pijltje naar beneden = Volume zachter.

Volumeregelaar: pijltje naar boven = Volume harder.

Als dit zo gemaakt kan worden dan hoeven we niet steeds het volledige scherm uit te zetten om naar standaardscherm te gaan om de volume te regelen of op een zenderlogo te klikken met de muis.

VOLLEDIGE SCHERM:

https://

Standaardscherm:

[b]https://

Ik hoop dat ik het op deze manier goed hebt verwoord. En dat het eventueel deze toepassing gebruikt kan worden in de nieuwe ITVOnline in HTML5 versie! 😉 :)

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Maar, is dit dan nodig? Als je YouTube lijkt kan je ook niet naar de volgende video met een pijltjestoets ofzo.

Robin
Reputatie 7
Badge +18

RobinFlikkema schreef op 2 feb '16 om 17:00u
Maar, is dit dan nodig? Als je YouTube lijkt kan je ook niet naar de volgende video met een pijltjestoets ofzo.

Robin

Nou met Youtube kun je wel met pijltjes toetsen het volume harder of zachter zetten. En als je bij Youtube het op Autoplay zet, dan gaat ie ook naar de volgende video. 🙂 En met  de app kun je wel in volledige scherm zappen. (swipen)

Reputatie 7
Er zitten toch gewoon volumetoetsen op je computer. Het volume van het filmpje zet ik altijd maximaal en regel het gewoon met de volumeknoppen van mijn laptop. Zappen? Ik heb een tv gids. Maar wel lastig dat je het beeld weer kleiner moet zetten om een andere zender in te stellen.

Reputatie 7
Badge +18
Oké, die volumeknop dat begrijp ik. 😉 Maar inderdaad zappen met de pijltjestoetsen zou wel makkelijker zijn, Peter! 🙂 😉
Reputatie 7
Badge +28
Ik vind het best een goed idee eigenlijk. Gemak dient de mens 🙂 Ik heb de suggestie doorgegeven. Het is altijd afwachten of er wat mee gebeurd, laten we het hopen!

Reputatie 7
Badge +18

Joran schreef op 3 feb '16 om 17:58u

Ik vind het best een goed idee eigenlijk. Gemak dient de mens Smiley Vrolijk Ik heb de suggestie doorgegeven. Het is altijd afwachten of er wat mee gebeurd, laten we het hopen!

Fijn , dat je het een goed idee vind. Ik ben de laatste tijd weer aardig actief op het Forum. :)

Reageer