Beantwoord

zaterdag overgezet niet meer gebeld kunnen worden

• 4 juli 2012
  • 1 reactie
  • 9352 keer bekeken

Afgelopen zaterdag is mijn internet/telefonie/bellen geporteert van upc naar Kpn.

zaterdag werkte alles nog, upload van internet blijft wat achter (25 mb ipv de beloofde 100)

het vervelende is dat we sinds zondag niet meer gebeld kunnen worden (nog wel zelf uitgaand kunnen bellen)..  Zondag de helpdesk gebeld, een paar dingen geprobeerd (factory default reset, telefoon rechtstreeks op de xperia box poort 1 van telefonie) helaas geen resultaat... door desbetreffende collega een call aangemaakt zodat een afspraak kan worden gemaakt met de monteur.. ik heb inmiddels al weer 3 of 4 keer gebeld wanneer ik een monteur kan verwachten.. helaas blijkbaar is de afdeling planning ook voor de kpn medewerkers onbereikbaar want tot 2 keer toe heeft de medewerker maar een mail gestuurd om aan te geven dat ik toch echt teruggebeld wil worden.. het is nu woensdag en nog steeds verdacht stil, ik mag hopen dat dit standaard is want ik wordt hier absoluut niet vrolijk van !

gr

Peter

icon

Beste antwoord door Daan 4 juli 2012, 12:03

Beste peterk,

Kun je mij via een privebericht je postdode + huisnummer en een contact telefoonnummer toesturen?

Dan kijk ik het voor u na.

Met vriendelijke groet,

Daan

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Beste peterk,

Kun je mij via een privebericht je postdode + huisnummer en een contact telefoonnummer toesturen?

Dan kijk ik het voor u na.

Met vriendelijke groet,

Daan

Reageer