Vraag

zeeeeer slechte sevice

  • 11 December 2019
  • 8 reacties
  • 162 keer bekeken

Op 11november is er door graafwerkzaamheden onze glasvezelkabel stuk getrokken. Dit is door de veroorzaker gemeld bij kabelstoringen en na een uur was er een monteur om de glasvezel te maken, maar helaas hij kom de reparatie niet uitvoeren, de volgende dag zou er een andere monteur komen, dus thuisblijven, maar geen monteur te zien.

dus bellen naar kpn, deze melding moet je melden bij de gemeente,antwoord gemeente, nee bij kpn moet je zij, antwoord kpn, nee bij regifiber moet je zijn,in het totaal heb ik 14 telefoonnummers gekregen en moest ik toch bij kpn zijn.

ze sturen een monteur om te komen kijken of de glasvezel echt stuk is🥵. En ja hoor hij kon zien dat de kabel uit de grond steken,knap hè. Maar hij stuurt een monteur om het te maken, de dag erop komt er idd een monteur, en hij stapt uit ziet de kabel uit de grond steken en zegt nee dit kan ik niet maken.

zo zijn er in het totaal 4 monteur geweest en heb ik in mijn vakantie 4 dagen thuis moeten blijven en in totaal 9uur aan de telefoon gezeten.

 

dus ik zou recht op een vergoeding hebben.

nou🥵🥵🥵ik ben al weer 2 weken aan het bellen en heb nog geen antwoord, de aanvraag ligt al een week bij de ondergrondse monteur afdeling ( wat dat ook mag zijn) welke overigens niet rechtstreeks te bereiken is.

 

kpn ik vindt het diep teleurstellend hoe jullie met de klanten omgaan, waar jullie wel heel goed in zijn is klanten van het kastje naar de muur sturen en klanten een uur aan de lijn te houden en dan het antwoord krijgen, nee dat beoordeeld een andere afdeling en ik kan je daar niet mee in contact brengen, u zult moeten afwachten🥵🥵🥵 hoe lang????? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Glasvezel storing, de frustratie begrijp ik heel goed, want op deze manier schiet het natuurlijk niet op. Begrijp ik goed dat je op dot moment nog steeds totaal geen diensten hebt? Normaal gesproken kun je een storing altijd bij ons melden. Wij sturen dan de eventuele derde partijen aan (zoals Reggefiber/KPN Netwerk NL). Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Paul,

op dit moment heb ik alle diensten weer, wat je schrijft dat je alles kunt melden klopt, maar serieus omgaan met meldingen is een tweede. Er zijn div monteurs gestuurd die niets kunnen maken doordat de communicatie bij KPN ver beneden peil is.

en ook nu bij de klachten afhandeling voor een redelijke compensatie gaat alles weer fout.

ik heb alweer div keren gebeld en krijg verschillende verhalen, het zou nu ter beoordeling bij de ondergrondse monteur afdeling liggen welke binnen twee dagen contact zouden opnemen.maar dat is nu ook al anderhalve week geleden.

en de afdeling zelf is niet te bereiken.

en bij kpn storingen snappen ze mijn frustratie Marja is het antwoord wij kunnen niets voor u beteken.

 

kpn geef is nummers bij de juiste afdeling an houd je aan de afspraken.!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +25

Oké, goed om te lezen dat je weer diensten hebt in ieder geval. Indien je een klacht hebt ingediend, dan heb nemen zij contact op met jou. Als je met ons belt, zul je de reguliere klantenservice te spreken krijgen…

Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen hierin. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Paul,

 

het profiel is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +25

Bedankt voor het invullen! Ik ga uitzoeken hoe staat met die klacht, en of we daar wat meer druk op kunnen zetten. Je hoort van me.

Reputatie 7
Badge +25

Excuses voor de late reactie. Ik zie inderdaad dat er een klacht is ingediend, maar zoals je zelf aan aangeeft, het schiet niet op.

Nu hebben we een paar opties. Als ik het goed begrijp gaat het nu voornamelijk om de vergoeding waar je recht op hebt, aangezien de diensten wel gewoon weer werken. Optie 1 is om de klacht af te wachten, en dat ik hier achteraan ga. Optie 2 is dat wij het gewoonweg gaan regelen. De tijd dat jij geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten moet je sowieso vergoed krijgen (de abonnementskosten). Daarnaast is er natuurlijk een coulance mogelijk vanwege het ongemak dat je erdoor hebt ervaren. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest, dan ga ik ermee aan de slag.

Ik heb al weken een storing en word zeer slecht geholpen

Badge +19

@evelien 1961 wat is er allemaal aan de hand?​