Vraag

Zeer onstabiel internet en wifi

  • 30 March 2019
  • 2 reacties
  • 161 keer bekeken

Thuis hebben we internet tv en telefonie van kpn. na een slechte start hebben we wifi extenders van kpn gekregen omdat de xperiabox ons kleine appartement niet van wifi kon voorzien...

maar als sinds het begin hebben we last van onstabiel internet, wifi en kabel stoppen er dan mee. van aantal seconden tot 5 minuten op random momenten dus dit is ook niet te voorspellen. erg irritant als je wat aan het downloaden of uploaden bent!
Nou hadden we hiervoor ziggo die kunnen hier tot 200mp/s leveren via een andere lijn en kpn maar 50 dus hebben we het idee dat het misschien aan de kabel ligt? is dit mogelijk en is dit de oorzaak van dit probleem na te gaan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @maxj070, welkom! 50 Mbit/s is natuurlijk een stuk langzamer dan 200 Mbit/s, maar zou in principe niet heel veel problemen op moeten leveren als het goed werkt.

Je geeft aan dat je bekabelde internet ook niet goed werkt. Daar wil ik graag eerst naar kijken. Welke Experiabox gebruik je? Merk je dat het internet op bepaalde tijdstippen/momenten uitvalt of is dat willekeurig? Zie je op zo'n moment ook verschillende lampjes wel of niet branden op het modem? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?