Beantwoord

Zeer ontevreden klant

• 12 oktober 2018
  • 11 reacties
  • 391 keer bekeken

Wie kan me nu eens duidelijk uitleggen hoe de KPN te werk gaat met klachten, leveringen en klant tevredenheid. Ik ben al sinds 10 september bezig om de levering van een bluetooth speaker voor elkaar te krijgen. Tot op heden nog geen duidelijkheid, alleen maar,we zijn ermee bezig meneer, u wordt niet vergeten. Elke week moet ikzelf weer een bericht doen om uberhaupt maar iets te horen te krijgen.
Waardeloze service van de KPN!!!!😡 😡 😡
En dan begin ik nog niet eens over de ellende die ervoor al afgespeeld heeft......
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 oktober 2018, 12:27

@Martin, dankjewel! Ik heb even gekeken, maar het is me uit je verhaal nog niet helemaal duidelijk waar je deze speaker bij zou ontvangen. Je hebt namelijk verlengd, met de Samsung Galaxy S9 Plus. Het kan destijds een actie zijn geweest daarvan. Maar je neemt ook vaste diensten af, dus ik heb ook naar de mogelijkheid gekeken of je daar een speaker bij zou krijgen.

Een speaker, bijvoorbeeld via Samsung, kan je aanvragen via Samsung zelf. Het is hun promotie, die wij aanbieden. Heb je de aanvraag al gedaan bij Samsung Promoties, indien het dus via je mobiele abonnement is aangevraagd?

@Marci, dat is jammer om te horen. Wat was jouw kwestie? Indien we je hier nog mee kunnen helpen, wil ik aanraden om een eigen topic te starten zodat we je persoonlijk kunnen proberen te helpen en we niet door elkaar heen gaan praten in dit topic.
Bekijk origineel

11 reacties

Klachten worden niet serieus genomen.
Ook ik heb 10tallen keren gebeld.
De klanten service is er alleen maar om je af te koppelen
Na een klacht word je gebeld door KPN
Die ongetwijfeld zal zeggen ,Ik kan er niks aan doen.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond marhofs1973, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.

Heel jammer om te lezen dat je zo'n negatieve ervaring hebt met KPN. Uiteraard zoek ik, net als mijn collega's, graag uit hoe het precies zit met die speaker! Wil je jouw Forum profiel aanvullen met postcode + huisnummer, naam en klantnummer?

@Marci, we nemen het zeker wel serieus. Maar sommige dingen zijn lastig om te bepalen waar de fout ligt, soms ook niet hoor! Maar we doen ons best.. Is jouw klacht inmiddels in behandeling genomen, of al wel behandeld maar niet het antwoord waar je op gerekend of gehoopt had?
Ik heb het aangevuld, alleen klantnummer heb ik niet zo direct bij de hand.
Ik hoop spoedig wat te horen.
Het gaat me niet alleen om de speaker, maar vooral hoe KPN met zijn klanten omgaat. Dit vind ik niet normaal.
Een klacht indienen helpt niet
Dat heb ik al gedaan .
Kpn blijft de klanten afwippelen.
WE weten het niet ,we kunnen niks voor u doen.
Reputatie 7
Badge +21
@Martin, dankjewel! Ik heb even gekeken, maar het is me uit je verhaal nog niet helemaal duidelijk waar je deze speaker bij zou ontvangen. Je hebt namelijk verlengd, met de Samsung Galaxy S9 Plus. Het kan destijds een actie zijn geweest daarvan. Maar je neemt ook vaste diensten af, dus ik heb ook naar de mogelijkheid gekeken of je daar een speaker bij zou krijgen.

Een speaker, bijvoorbeeld via Samsung, kan je aanvragen via Samsung zelf. Het is hun promotie, die wij aanbieden. Heb je de aanvraag al gedaan bij Samsung Promoties, indien het dus via je mobiele abonnement is aangevraagd?

@Marci, dat is jammer om te horen. Wat was jouw kwestie? Indien we je hier nog mee kunnen helpen, wil ik aanraden om een eigen topic te starten zodat we je persoonlijk kunnen proberen te helpen en we niet door elkaar heen gaan praten in dit topic.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen reacties meer gehad. Kan ik hier nog verder bij helpen?
Ik heb geen reactie gegeven inderdaad,omdat ik geen zin heb om voor de zoveelste keer het verhaal uit te moeten gaan leggen. Ik zou zeggen ga bij je collega's na wat er aan de hand is. Die zouden er alles van moeten weten.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is jammer, ik ben namelijk echt wel op zoek geweest maar kan deze informatie niet vinden. Wat ik bij jouw gegevens kan vinden qua notities is dat je verlengd hebt, dat dat toestel kwijt geraakt is maar volgens mij is dat nu opgelost. Over een speaker kan ik helaas niks vinden, dus dat maakt het lastig vandaar dat ik je vroeg of je kon aangeven welke speaker en waar je die speaker je zou moeten ontvangen.
De telefoon heb ik ondertussen wel ontvangen inderdaad. Maar bij de actie in mei/juni dit jaar zou je er een harmon kardon Bluetooth speaker bij krijgen. Deze heb ik dus niet ontvangen. Dit was voor mij wel een reden om te verlengen. Volgens de laatste contact via Messenger zou deze opgestuurd worden. Als.het goed is zou deze dan voor 26 november geleverd gaan worden.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je berichtje Martin. De reden dat ik dit niet kan inzien, is denk ik omdat het om een actie van Samsung gaat. Je hebt met Samsung contact via Messenger? Ik ga er dan vanuit dat het allemaal goed gaat aflopen! 🙂
Ik.heb geen contact met Samsung maar met KPN.

Reageer