zeer slech en onvriendelijk de klanteservice van kpn

• 29 november 2011
  • 7 reacties
  • 3248 keer bekeken

Ik vind als je reclame maakt, (bijvoorbeeld de reclame van kpn over interactive alles in 1 pakket) moet waar maken, maar nee hoor! want sinds gisteren tot vandaag heb ik geen internet verbinding meer en de telefoon doet ook niet meer, enige oplissing is dagje vrij (suggestie van de klantenservice van kpn) nemen en opnieuw de klantenservice bellen (3x al gebeld via mijn mobiel, kost me gewoon behoorlijk geld) ik eis dat de klantenservice me terugbelt en dat de kpn dit in orde maakt. ik hoorde van mijn collega dat het kosteloos is als je een storing gaat melden bij hun leverancier, dus ik zei bij kpn niet....want ze hebben de probleem nog niet opgelost, het kost je al......Ik heb nu spijt van dat ik akkoord ging en laten overtuigen met hun mooie praatjes !!!:@

7 reacties

Reputatie 3
Badge +6
Beste Liv,

Spijtig om te horen dat de diensten niet naar behoren werken! Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer, klantnummer en contact telefoonnummer?

Om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

mijn postcode is *****, huisnummer ***, JE KAN MIJ BEREIKEN OP *****

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Liv,

Is na het aansluiten van je nieuwe modem alles opgelost?

hallo robin_gw,

mooi dat je het vraag? ik heb het gedaan zoals je het voorgesteld (de ene experia box vervangen van de nieuwe experia box)... maar het heeft helaas niet gewerkt.... weekend weer klanten service gebeld en gevraagd of ze een monteur naar centrale willen sturen om na te kijken of de draden misschien zijn verkeerd getrokken....maar van de KS mag dat niet en ze kunne ook niet... waardeloze KS.!!! ze lijke allemaal kippen zonder kop!

Moet je nagaan vanaf 28 november tot 4 december helemaal geen internet en telefoon verbinding!!! en als je klacht willen indienen kan alleen via dit forum???schriftelijk / per mail is nergens te vinden in dit site!!!

Maandag monteur is gekomen tv geinstalleerd doet het niet, ik zei dat de internet en telefoon ook niet deden en verzoek ik hem naar certrale (spaanse polder) willen ga om te kijken of draden in de hoofd verdeler verkeerd zijn getrokken. gelukkig heeft de monteur naar mij verzoek in gegaan en ging dus naar centrale om de hoofd verdeler te controleren en via mobiel communiceerd wij (hij check de draden in de hoofd verdeler en ik check de verbinding thuis), EN KLOPT DE DRADEN IN DE HOOFD VERDELER ZIJN VERKEERD GETROKKEN!!!monteur heeft de draden in hoofd verdeler weer hersteld!!!nu werkt het niet door de hulp van KS (kippen zonder koppen) maar door mijn vermoede over de draden die verkeerd zijn getrokken...

MIJN ADVIES VOOR DE KS, VOOR JOU, VOOR CORNELIS..ETC.....EERST DENKEN... NOG MEER NADENKEN... DE KLACHT GOED ANALYSEREN.... EN NIET DE KLANTEN GAAN ADVISEREN MET FLAUWEKUL ADVIES....SCHANDE!! ECHT SCHANDE DAT EEN KLANT BETER WEET DAN JULLIE.... JULLIE MOETEN SCHAMEN....

Reputatie 4
Badge +1
Liv,

Je bent nu wel heel denegerend bezig, als je op dag 1 al het nieuwe modem had geinstalleerd zoals het eerste advies was had het veel sneller opgepakt geweest.

Buiten dat blij dat alles werkt en veel plezier met je aansluiting.

dank je wel! als de ks op de eerste instantie naar mij geleluisteerd en een monteur naar centrale gestuurd om de hoofd verdeler na te kijken en even te patchen, is de probleem sneller opgelost... vind jij niet???

Reputatie 4
Badge +1
Procces bij KPN is daarin blijkbaar heel duidelijk, indien de installatie door de klant niet lukt dan moet dat door een monteur gebeuren, en deze zal dan zelf verdere stappen zetten.

Reageer