Beantwoord

Zeer slechte communicatie en service !!

• 31 augustus 2013
  • 3 reacties
  • 4415 keer bekeken

Hallo goede lezers,

Ik probeer nu al sinds 15 juli '13 een 'glasvezelabonnement'- aansluiting bij KPN te regelen op een adres waar al door de firma. Reggefiber reeds de glasvezelkabel is aangelegd tot in de meterkast !! . OP 15 juli '13 in KPN winkel persoonlijk aangemeld hiervoor.!!..na twee weken ( met tussendoor bellen waar de schriftelijke bevestiging bleef/blijft kan de deskmedewerker niets meer vinden van de aanmelding/bestelling...... ben daarna overgegaan om me weer aan te melden maar dan via de Internetside op 24 juli '13 via de mail en telefonisch bevestiging gekregen !! weer twee weken later bij de KPN winkel gevraagd waar álles' bleef ?? de medewwerkers waren ook zeer gebolgen over het feit dat het zo lang duurde... 'ze'beloofde binnen een week een monteur e.d.   dan praten we over 23 aug. '13..... eindelijk een teken van "leven"........KPN Glasvezelpakket werd vandaag (31-augustus-2013).....Al !!!!!! geleverd Tssss....hahaha treurnis, heb dus GEEN; telefoon, internet en televisie!!! tot op de dag van vandaag. Hoe is dit nog mogelijk in deze digitale tijd///

Mister Slim.....koop ajb. deze handel op en verbeter het dan ....Please.......

icon

Beste antwoord door Senang0 4 september 2013, 18:22

Goede Jessica,

en eventueel andere geinteresseerden...

Nadat 'we'het * Glasvezelpakket* 31 augustus '13 in ontvangst hebben mogen nemen hebben wij contact op gezocht met de KPN/winkel ( telefonisch werkt niet) waar zij ook zeer verheugd waren dat het toch eindelijk 'ging lukken..... na wat telefoontjes te hebben gepleegd, kregen wij het verlossende woord dat er een monteur langs komt op 17 september '13 om alles aan te sluiten ! hehe ...heeft dat nou twee maanden moeten duren....... ondertussen een melding van de firma Reggefiber dat  het 'glas-signaal'al 02 sept. op de kabel staat ?! ( dus eigenlijk kan ik alles nu zelf wel aan gaan klikken /!)

KPN budankt ! ;-)

Met vriendelijke groet,

Senang0....

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Jessica schrijft "Begrijp ik goed dat je inmiddels wel internet, tv en telefonie hebt of is...".

Kom op Jessica, lezen is toch niet zo moeilijk. Wat schrijft Senang0 nou dat hij/zij tot op de dag van vandaag NIET heeft?!

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Senang0,

Ik kan me goed voorstellen dat het erg vervelend is als je geen diensten hebt. Was je naar dat adres verhuisd of had je je oude diensten al opgezegd? Begrijp ik goed dat je inmiddels wel internet, tv en telefonie hebt of is alleen het installatiepakket bezorgd? In dat laatste geval, is er al een installatieafspraak of heb je voor een doe-het-zelf installatie gekozen?

Met vriendelijke groet,

Jessica

Goede Jessica,

en eventueel andere geinteresseerden...

Nadat 'we'het * Glasvezelpakket* 31 augustus '13 in ontvangst hebben mogen nemen hebben wij contact op gezocht met de KPN/winkel ( telefonisch werkt niet) waar zij ook zeer verheugd waren dat het toch eindelijk 'ging lukken..... na wat telefoontjes te hebben gepleegd, kregen wij het verlossende woord dat er een monteur langs komt op 17 september '13 om alles aan te sluiten ! hehe ...heeft dat nou twee maanden moeten duren....... ondertussen een melding van de firma Reggefiber dat  het 'glas-signaal'al 02 sept. op de kabel staat ?! ( dus eigenlijk kan ik alles nu zelf wel aan gaan klikken /!)

KPN budankt ! ;-)

Met vriendelijke groet,

Senang0....

Reageer