Beantwoord

Zeer slechte EK actie: gratis TV nog steeds niet ontvangen

  • 10 October 2021
  • 11 reacties
  • 281 keer bekeken

In juni heb ik een KPN abonnement afgesloten en daarbij gebruik gemaakt van het EK aanbod, een gratis Philips TV. Ik ben starter dus de TV kwam me heel goed van pas en was doorslaggevend voor mijn keuze voor een KPN abonnement. Er moest een glasvezel aansluiting geregeld worden en dat werd heel snel gedaan. Top! Vriendelijke behulpzame mensen het was zo geregeld. 

Op 13 juli is de aansluiting gerealiseerd. Ik had echter nog geen TV ontvangen dus heb ik gebeld. Er werd mij toegezegd dat na de eerste afschrijving de TV geleverd zou worden. De eerste afschrijving was op 20 juli.

Niets ontvangen, weer gebeld en toen werd er gezegd dat er vertraging was in de levering en dat na half augustus de TV's uitgeleverd zouden worden.

Eind augustus nog steeds niets ontvangen, weer gebeld toen werd gezegd dat de levering eerste helft september zou zijn, dan was mijn termijn voorbij dat ik niet meer onder het contract uit kon. Vanwege het vele misbruik wat er gemaakt werd van de actie, dat mensen alsnog hun contract verbraken als de TV binnen was was deze maatregel genomen!?!?

17 september weer gebeld, 53 minuten in de wacht gestaan, toen werd opgenomen en vrijwel gelijk opgehangen. Ben niet terug gebeld. Eindelijk 20 september weer contact  gehad. Nu kunnen ze niet zeggen wanneer de TV geleverd wordt. Echt waardeloos.

Iedere keer wordt aangeraden dat ik wel via de app op mijn telefoon TV kan kijken maar met z'n tweeën is dit niet echt fijn. Ik heb aangegeven dat dit voor mij geen optie is en dat ik echt korting wil op het abonnement. Mij is toegezegd dat het abonnementsgeld over het TV deel in mindering wordt gebracht. Dat is iets, maar ik heb hiermee nog geen TV. Als je zoekt op internet zijn de types TV's die aangeboden zijn nog volop te koop waarom de KPN dan “leveringsproblemen” heeft is mij een raadsel. Ik had iig liever gehad dat al die “regels” die gaandeweg opgesteld worden vooraf duidelijk waren geweest dan had ik hier zeker niet voor gekozen en nu 's avonds lekker TV kunnen kijken.

Ben erg benieuwd of/wanneer de TV komt.

icon

Beste antwoord door Antje Dijkstra 21 October 2021, 09:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Antje Dijkstra! Gezien er al dingen lopen zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik namelijk in onze systemen kijken en zien welke stappen al genomen zijn zodat ik geen tijd verspil door dingen onnodig dubbel te doen. Verder snap ik dat het inderdaad geen doen is om met meerdere personen via een telefoonscherm alles te kijken. Ik snap dat je dit zo snel mogelijk geregeld wilt hebben en ik wil je daar graag bij helpen. Laat het hier even weten als je profiel is ingevuld en dan kan ik voor je aan de slag. 

Bedankt voor de snelle reactie, het profiel is ingevuld.

Graag hoor ik van u!

Reputatie 7
Badge +17

@Antje Dijkstra ik heb contact opgenomen met de juiste partij. Ik verwacht op korte termijn antwoord. Zodra ik een bericht terug ontvang laat ik het hier weten.

Prima, dan wacht ik af. Bedankt voor de moeite!

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb na reactie contact opgenomen met de afdeling binnen KPN die gaat over het verzenden van de TV. Ze geven aan dat er signaal is doorgegeven dat de TV verzonden moet worden. Ook dat je hiervan gister per SMS bevestiging gehad zou moeten hebben. Klopt dit? In ieder geval moet dit ook betekenen dat je de televisie binnen 2 week voor de deur zou moeten hebben staan. Voor dat zo is krijg je een Track en Trace code van ons. Mocht je binnen 12 dagen die SMS niet gehad hebt is afgesproken dat we dit verder kunnen escaleren. Hierover heb ik ook een notitie in onze systemen gezet. Je kan hiervoor dus bellen met 0800-0402 of je kan het hier laten weten. 

Ik heb hier geen bevestiging van gehad. Ik wacht nog even af dan.

Reputatie 7
Badge +17

@Antje Dijkstra in dat geval ga ik morgen nog een keer contact opnemen om te zien of deze SMS verzonden had moeten worden. 

Reputatie 7
Badge +17

@Antje Dijkstra is er van jouw kant al een update? Heb je ondertussen bijvoorbeeld een tijdstip gekregen waarop je de TV gaat ontvangen?

Hallo Bram,

 

De televisie is eergisteren binnen gekomen. Ik zal zo nog even een forummelding maken over de factuur. Hartelijk dank voor al je hulp.

Hallo Bram, ik heb zojuist een bericht over de factuur geplaatst.

Reputatie 7
Badge +17

Super om te horen dat je eindelijk af bent van het kijken op je mobiel! Ik zie dat een collega van mij je topic over de factuur in behandeling heeft. Ik wil er daarmee volledig vanuit gaan dat dit ook goed gaat komen. :relaxed: