Vraag

Zeer slechte internetverbinding en zeer trage (geen) actie van KPN

  • 15 May 2021
  • 33 reacties
  • 4545 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Voor de nieuwsgierige mens heb ik nog wat gevonden...

https://blog.xs4all.nl/welke-internetsnelheid-is-echt-nodig/

https://blog.xs4all.nl/9-tips-voor-betere-wifi/

 

Reputatie 1
Badge

De vreugde heeft helaas maar een middagje geduurd. Nu branden er weer rode lampjes op het modem en valt alles weer weg! Ik heb geen zin om elke 4 uur het modem te moeten resetten. Hier is toch echt iets meer aan de hand! KPN ik hoop dat jullie meelezen en mij morgenochtend terugbellen (zoals beloofd)

Ik ga met behulp van de nood hotspots maar eens op zoek naar een andere aanbieder. Ben er helemaal klaar mee.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @MichelSerne, welkom! Wat fijn dat de community je zo snel geholpen heeft! Alleen wel erg vervelend dat het uiteindelijk toch nog niet opgelost lijkt.. Dat er rode lampjes op het modem branden, betekent inderdaad niet veel goeds.. Ben je inmiddels teruggebeld? Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Ik kijk graag met je mee naar wat er aan de hand is. 

Reputatie 1
Badge

@Marcia_  Bedankt voor je berichtje. Ik zal mijn profiel even aanpassen. Verder heb ik vandaag weer chat-contact gehad met de helpdesk (Jorien). Zij gaf aan dat ons wifi-probleem nog intern bij KPN in behandeling is. Dit vond ik op zich al fijn om te horen, omdat hierover vanuit KPN niet actief wordt gecommuniceerd. Verder is het nu voor ons dus (weer) even afwachten. We worden teruggebeld, maar ik weet dus niet wanneer.

Reputatie 7
Badge +30

Yes, ik zie dat het ticket nog openstaat én dat zij een update heeft geplaatst dat jij nog steeds wacht op contact en dat je graag wilt weten van hoe en wat. Dat is dus inderdaad nog even afwachten :-(. Ik heb zelf nog even gekeken, maar er is niets wat ik kan doen om dit sneller te laten lopen helaas. Laat je nog even weten of je de aankomende dagen iets hoort? Als ik er achteraan moet, laat het vooral weten. 

Reputatie 1
Badge

@Marcia_  Ik zit de hele dag naast mijn telefoon, maar tot op heden nog niks gehoord. Volgens het contact dat ik vanmorgen met de helpdesk had (over onze noodbundels met extra GB’s werden ineens gestopt) zou ik vandaag worden gebeld. De dag is nog niet om, maar mijn verwachtingen zijn niet meer zo hoog… Het probleem blijft: een haperend, zwabberend, wifi signaal. Het gaat van top tot heel beroerd.

Reputatie 1
Badge

Zojuist eindelijk een gesprek kunnen voeren met een medewerker van de backoffice. Hij concludeerde samen met mij, dat het signaal wel binnenkomt in het modem, maar kennelijk niet goed daarna wordt doorgezonden in ons netwerk van het huis. Met andere woorden het modem zal worden vervangen/omgeruild voor een nieuwer exemplaar. Mocht dit ook niet werken, dan gaan we weer verder op zoek. Voor nu sluit ik voor mijzelf deze casus af en hoop ik dat de nieuwe modem inderdaad de oplossing is.

Reputatie 7
Badge +30

Wat fijn! Ik hoop het ook. Zo niet: trek weer aan de bel! :)