Beantwoord

zeer slechte service ! Nog steeds geen internet of noodpakket.

  • 9 April 2021
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Badge

Beste kpn! 
 

waarom hebben wij nog steeds geen internet?? 
 

wij hebben op 10 maart kpn interactieve tv en internet aangevraagd. Wij hebben 1 april de sleutel gekregen van ons nieuwe huis. Dus wij zouden dan gelijk internet en tv hebben. 
 

door een fout bij jullie is het pakket bezorgd op nummer 3. Terwijl wij in de aanvraag nummer 8 hebben aangegeven. Deze mensen hebben het pakket geweigerd omdat hun dit niet hadden aangevraagd. 
 

wij hebben gebeld hoe het kwam dat we nog steeds niks gehoord of ontvangen hadden. Toen gaf een meneer Aan dat wij voor woensdag ( afgelopen woensdag ) het pakket binnen zouden hebben omdat hij een nieuwe had aangevraagd. 
 

weer niks gehoord. Dinsdagavond gebeld. Nu zou er een noodpakket aangevraagd worden. Wij zouden via de mail op de hoogte worden gehouden. 
 

gisteren weer gebeld. Een mevrouw vertelde ons toen dat het noodpakket er uiterlijk zaterdag zou zijn. Haar teamleider wist er van en die zou ons vandaag als er nog onduidelijkheden waren bellen en anders zouden wij gemailt worden over de levering. 
 

vandaag (natuurlijk) weer niks gehoord. Weer gebeld en deze meneer gaf aan dat het pas 16 april geleverd word en niet eerder kan. Dus alle andere collega’s die ons hebben verteld dat we deze week het binnen zouden hebben hebben dan gelogen? Onderling schuiven ze het allemaal op elkaar af. 

 

KPN HOE KAN DIT GEBEUREN? Wij hebben ons pakket op 10 maart aangevraagd. Ruim op tijd. Wat super slecht ! 
 

onze data vliegt er doorheen aangezien wij ook thuis moeten werken. Hier kunnen ze niks aan doen omdat wij zakelijke abonnementen hebben bij een andere provider. 
 

Ik ben zeer zeer zeer ontevreden. Ik werk zelf in de horeca en als een gast bij ons niet tevreden is dan bieden wij een compensatie aan. Van kpn horen wij niet alleen niks er word ook geen oplossing voorgesteld. Wij zijn ontzettend teleurgesteld in kpn!! 
 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 April 2021, 20:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Lauraaelburg . Welkom op het forum.

Wat een ellendige situatie. Ik vrees dat ik niet veel meer kan dan de telefonische collega's maar ik wil toch graag even meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? (mocht het om een verhuizing gaan, graag beide adressen)

Badge

Ik heb mijn profiel aangepast. @Erwin_ 

Zoals het nu lijkt is de oorspronkelijke order nooit actief geworden. Dit had te maken met het feit dat de vorige bewoners nog een actieve lijn hadden.

Op 6-4 is er een nieuwe bestelling geplaatst. De standaard doorlooptijd van een order is plusminus 2 a 3 weken. 16 april klopt dus ongeveer wel.

Erg jammer dat jij niet op de hoogte was van het mislukken van die oorspronkelijke order. Ik ga proberen een noodpakket op te sturen.  Je krijgt hiervan een SMS’je.

Als je maandag nog niks gehoord hebt, laat het even weten. 

Badge

@Erwin_ hij is binnen hoor, bedankt !

Werkt de verbinding ondertussen?