Beantwoord

Zeer traag internet

• 25 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik heb sindskort (een week ofzo) heel traag internet (op de 4G, via wifi geen problemen). Een internetsneldheidstest gedaan: 0.04 mbps(downloaden) en 0.056 mbps (uploaden). Dat mag je wel zeer traag noemen.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Is het probleem van mijn toestel of ligt het bij KPN?
icon

Beste antwoord door Raymond. 25 augustus 2018, 20:43

Goedenavond @Yvonnevw!
Deze snelheden komen me bekend voor.
Ben je heel toevallig door je bundel heen voor deze maand?
Dan wordt je snelheid namelijk gelimiteerd op 64 Kbit/s (0,064 Mbit/s).

Zo niet dan zou ik je willen vragen alvast je mobiele nummer en postcode en huisnummer in te vullen in je profiel. Dan gaan mijn collega's, de moderators, een kijkje voor je nemen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Goedenavond @Yvonnevw!
Deze snelheden komen me bekend voor.
Ben je heel toevallig door je bundel heen voor deze maand?
Dan wordt je snelheid namelijk gelimiteerd op 64 Kbit/s (0,064 Mbit/s).

Zo niet dan zou ik je willen vragen alvast je mobiele nummer en postcode en huisnummer in te vullen in je profiel. Dan gaan mijn collega's, de moderators, een kijkje voor je nemen.
Hallo Raymond,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb meteen even gekeken en ja, het zal komen doordat ik door mijn bundel heen ben. Goed om te weten! Mocht het aan het begin van de nieuwe maand nog zo zijn, dan kijken we verder, maar dit zal de oorzaak wel zijn.

Groet,
Yvonne
Reputatie 6
Badge +9
Mocht het dan nog zo zijn horen we het graag, dan gaat er iets inderdaad niet helemaal goed! :)
Voor al het internet wat je nu verbruikt tot eind van de maand worden overigens geen kosten in rekening gebracht. In het kader van goed om te weten 😉
Bedankt, Raymond. Dat laatste is zeker goed om te weten! ☺

Reageer