Beantwoord

Zeer trage wifi tot geen wifi

  • 17 March 2019
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Mijn experia box v9 staat op de 1ste etage ,beneden kan ik met mijn tabl en mobiel de laatste tijd geen of slecht wifi contact krijgen,veranderd van kanaal,dagelijks zo wat aan en uit gezet maar niets helpt.
Extra router via KPN gekregen helpt ook niets.
maar zie wel mijn factuur dat deze verhoogd is,ga daar zeker over bellen,maar dan € 100,00 betalen en dan slechte service wordt in overweging genomen om maar eens uit te kijken naar een andere provider.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 March 2019, 08:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @jannyl, welkom! Ik help je graag verder, maar er zijn me nog een paar dingen niet helemaal duidelijk. Wat bedoel je met een extra router via KPN gekregen? Is dat een Experia wifi of wifi versterker? En waarom is je factuur verhoogd? Is er een bedrag in rekening gebracht voor de extra apparatuur? Zo ja, was je daarvan op de hoogte?

Wil je naast het beantwoorden van de vragen, je forumprofiel met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) aanvullen?
ik heb een wifi versterker gekregen grtia,,werkt totaal niet.Boven staat mijn Experiabox v9 en direct onder de kamer of 8 meter verder in huis slecht wifi en zeer traag.
Ook al eens van kanaal veranderd helpt helemaal niets.
November 2018 neiuwe gsm gekocht en kreeg een aanbod van korting op mijn abonnement als trouwe cliënt,blijkt later een klein zakelijk abonnement te zijn.
grJanny
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor de aanvulling en het aanvullen van je gegevens. Ik zie inderdaad dat je overgezet bent naar een zakelijke aansluiting. Dat betekent ook dat ik jouw gegevens helaas niet in kan zien en je door moet verwijzen. Je kunt je vraag op ons zakelijke forum stellen of even bellen naar 0800-0403. Mijn collega's kunnen je eventueel ook helpen met de omzetting naar een particulier abonnement. Het is me niet helemaal duidelijk of het nu zakelijk moet zijn of niet.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, heb je inmiddels met mijn zakelijke collega's contact opgenomen? Als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden.