Beantwoord

Zender niet beschikbaar

  • 5 March 2019
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

het komt regelmatig voor dat er tijdens het kijken naar de tv, een blauw blok verschijnt met de mededeling dat de zender niet beschikbaar is, en ook dat het scherm zomaar stil blijft staan en dan ook een mededeling komt dat de zender niet beschikbaar is, nu komt er onderhoud las ik , wordt dit eindelijk eens meegenomen, want dit komt er herhaaldelijk voor
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 March 2019, 21:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi jensjan, welkom op het forum. Het is de vraag wat de oorzaak van deze melding is. Heb je dit op meerdere ontvangers of alleen op 1? Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experiabox? Direct met een kabel of met de witte adapters in het stopcontact?

Zou je je profiel ook aan willen vullen? Dan kijk ik vanaf hier ook na of ik iets kan vinden. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Jensjan, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
hoi,

de ontvanger is aangesloten met kabels naar de Experiabox, weet je een oplossing
Reputatie 7
Badge +24
Nee, nog niet. Met een kabel zou het stabiel moeten werken. Mag ik je nogmaals vragen om je profiel aan te vullen met je gegevens?