Beantwoord

Zes maanden wachten op nieuwe aansluiting in huurwoning

  • 20 December 2019
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Mijn schoonzoon is al 6 maanden aan het wachten op n aansluiting die de vorige (inmiddels overleden) bewoner verwijderd heeft tijdens n verbouwing in de huurwoning

Ze *woningbouw *kpn en *Tmobile wijzen allemaal naar elkaar en er gebeurd niets

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 December 2019, 17:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Christel39, welkom! Dat is niet bepaald een prettig begin! Wat heeft T-Mobile met deze situatie te maken? Gaat hij van T-Mobile naar KPN? Of wil hij T-Mobile diensten aanvragen? In dat geval neemt T-Mobile contact op met KPN Wholesale en hoef jij dat niet te doen. Als dat het geval is, dan kan ik helaas ook niets voor je betekenen :-(. Wij zijn namelijk van de KPN klantenservice en hebben met het Wholesale gedeelte niets te maken. Als je schoonzoon aangesloten moet worden op KPN zelf, kan ik wel m'n uiterste best voor je doen!

Beste Marcia ,

 

Het zit zo 

Mijn schoonzoon heeft n woning gekregen via woningbouw en heeft geen israpunt

Dat moet dus worden aangelegd en daarmee wijst iedereen naar elkaar 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat begrijp ik. Wat ik nog niet begrijp is via welke provider het nu loopt. Heeft je schoonzoon een bestelling bij KPN of bij T-Mobile gedaan? Als hij deze bij KPN gedaan heeft, dan kan ik jullie verder helpen. Als hij de bestelling bij T-Mobile gedaan heeft, dan is dat zijn provider. KPN is dan inderdaad de netwerkbeheerder, maar die afdeling is alleen via T-Mobile te bereiken. Ik kan als KPN klantenservice dan niets voor je betekenen.