Beantwoord

Zoek IS/RA punt

  • 27 May 2019
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

Wij gaan per 12 juni over op KPN. Voorheen hadden wij Ziggo. Na een verbouwing is het telefoon punt verwijderd. Nu zoek ik de isra kabel. Kan het zijn dat die kabel via het Bosch kastje loopt of e grijze kabel rechts daarvan?



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Klaas54 28 May 2019, 17:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Klaas, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN 🙂 Gebaseerd op wat ik zie vermoed ik dat het inderdaad de grijze kabel aan de rechterkant is. Waar gaat die verder heen? KPN kabels kunnen echter ook blauw zijn. Heb je nog meer kabels ergens?
Mijn dank voor de respons. Ik ben er intussen uit. Onder mijn huis loopt een dikke blauwe kabel
die uitmondt in 6! Grijze kabels. Via de blauwe kabel worden 6 woningen voorzien van een KPN aansluiting. Heel apart volgens een buurman die er echt verstand van heeft. Een monteur van KPN zal er vast wel uitkomen.

Nogmaals mijn dank.
Reputatie 7
Badge +30
Meestal heeft iedereen inderdaad z'n eigen kabel. Maar goed dat je hem gevonden hebt. De monteur kan hier inderdaad mee verder. Als er nog geen daadwerkelijk (of goed) eindpunt voor die kabel is, dan maakt de monteur die voor je.
Halo Erik.
De kabel gaat bij mij door het plafond van de meterkast richting een slaapkamer. Daar heb ik nooit een aansluiting gehad en ik woon er vanaf de oplevering van de woning. Ik neem aan dat de monteur er wel raad mee weet. Dank voor je respons.