Beantwoord

Zonder diensten na vermeende overstap

  • 14 October 2021
  • 8 reacties
  • 135 keer bekeken

Schande jaren klant laten je gewoon stikken en alleen maar stom gelul ik zit gewoon zonder tv internet jaren lang betaald ben er klaar mee 

 

Admin: titel aangepast ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 October 2021, 13:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Maar wat is er aan de hand?

Ik zou blijkbaar overgestapt zijn wat niet van toe passing is heb nu contract tot 2022 en ben afgesloten zeggen gewoon jammer dan moet maar wachten tot keer uit gezocht is vind schande en meen ik op recht als je als KPN klant kasje van de muur word gestuurd onder tussen geen internet of tv ik heb alles zwart op wit en stuur wel door naar de betreffende mensen als voor morgen niet op gelost is 

Reputatie 7
Badge +10

Oei. Dat lijkt flink mis gegaan te zijn. Ik zal kijken of er iemand van de moderators kan kijken wat er precies aan de hand is, en of er iets aan te doen is.

Heb je je profiel al ingevuld met relevante gegevens? Dan dan hij/zij gelijk in de systemen duiken.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Ahj vd beek, welkom hier! Dit klinkt inderdaad niet goed. Wil je alsjeblieft je forumprofiel invullen en hier weer reageren als je dat gedaan hebt?

Dan kunnen we dit nakijken, en zien of we iets kunnen doen om te zorgen dat je weer online komt. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog niet weer gereageerd, @Ahj vd beek. Dan ga ik ervan uit dat je inmiddels duidelijkheid hebt, en hopelijk ook al weer diensten. Mocht je toch nog vragen hebben, of hulp nodig, reageer dan alsnog en vul je forumprofiel in. 

Oo sorry maar heb al mederen keren contack gehad met KPN en blijkbaar hebben ze mij contract gewoon op gezecht heb mederen keren gebeld en nee heb helemaal nix meer mvg vd beek 

Reputatie 7
Badge +30

Wil je dan je forumprofiel invullen, @Ahj vd beek? Dan kan ik kijken of ik iets voor je kan doen hierin :) 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zag, bij controle, dat je nu wel het forumprofiel hebt ingevuld. Dank daarvoor, @Ahj vd beek. Wat ik in mijn systemen zie is dat er bij ons een overstapverzoek is binnengekomen vanuit T-Mobile. Hierdoor is, als ik het goed zie, per 10 oktober jouw verbinding technisch bij ons beëindigd. We hebben een aantal systemen hier waarin we dingen kunnen inzien en doen. En de ene daarvan geeft nog steeds aan dat er een overstap loopt, terwijl de andere aangeeft dat de overstap geannuleerd is. Dat spreekt elkaar dus tegen, en ergens daardoor zit de boel in de knoop waardoor je nog geen diensten hebt. 

De kortste klap om geholpen te worden is toch telefonisch contact (0800-0402). De collega die je spreekt kan dan via ons ene systeem aangeven dat overstap niet aan de orde is en op die manier de juiste back office afdeling aansturen om dit te laten herstellen.