Beantwoord

Zonder diensten ruim twee weken, abonnement wordt maar niet geleverd

  • 17 May 2021
  • 17 reacties
  • 109 keer bekeken

Badge

Heeft iemand al eens meegemaakt dat er nu al ruim twee weken geen internet en tv geleverd worden en er ook geen noodoplossing komt of enig inzicht in wanneer er wel weer geleverd gaat worden?

Zo ja, hoe kreeg je dit opgelost?

icon

Beste antwoord door Jose_ 18 May 2021, 10:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Hoi Angelhart, 

Wij hebben hetzelfde probleem een hele poos geleden ook gehad... Geen tv en/of internet. En na veel bellen en zeuren na een week een keer een digitennekastje opgestuurd gekregen maar tegen de tijd dat die binnenkwam was het probleem "al" opgelost. Soort van met de eieren na Pasen zeg maar.

 

Ik zat eigenlijk voor een ander probleem van onszelf op het forum maar hier wilde ik wel even op reageren...als alles werkt van kpn is het prima... Maar als het niet goed werkt is goede service VER te zoeken! Maar ach... We moeten niet zeuren toch... Je tv en internet is bijna gratis 🤨

 

Succes met je storing! 

Reputatie 7
Badge +12

Heeft iemand al eens meegemaakt dat er nu al ruim twee weken geen internet en tv geleverd worden en er ook geen noodoplossing komt of enig inzicht in wanneer er wel weer geleverd gaat worden?

Zo ja, hoe kreeg je dit opgelost?

Meedenkend, wat is er tot nu toe gebeurd en welke communicatie is er geweest? Zoals; Heeft kpn gezegd dat het door hun kwam, is er al een monteur langs geweest? 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Angelhart en welkom op het forum.

Wat vervelend om jouw bericht te lezen! :disappointed_relieved:  Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wil over de situatie. Ook ik ben benieuwd wat er al besproken/gebeurd is in de tussentijd, zou je dat kunnen vertellen? Heb je ook al telefonisch contact gehad om de situatie te bespreken (0800 0402, gratis)? Ik denk dat je op die manier namelijk het snelste geholpen bent.

Wil je liever dat we vanaf hier eens met je meekijken naar de situatie? Dan kan dat natuurlijk. Zou je in dat geval de volgende gegevens in je forumprofiel willen zetten: postcode + huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN? Als je hier een seintje geeft zodra de gegevens zijn ingevuld, kijken we met je mee! 

Badge

Hoi, er is een monteur geweest maandag 3 mei en die moest iets in de netwerk kast doen. Hij kwam terug met de mededeling dat deze niet geopend kon worden omdat het slot kapot was. Er moest een extern bedrijf komen om dit slot te repareren. Sindsdien heb ik inderdaad na een week iedere dag bellen een Digitenne ontvangen maar deze werkt ook niet. Niemand kan vertellen wanneer het slot gerepareerd wordt en de storing kan worden opgelost.

Reputatie 7
Badge +17

Er is inmiddels schot in de zaak. Het externe bedrijf heeft de deur met een koevoet moeten verwijderen om jouw verbinding in de kast te kunnen herstellen:grin:. Of dit gelukt is, weet ik op dit moment niet (blijkbaar niet, want je hebt nog geen diensten). Ik lees wel dat KPNNetwerk ook nog het e.e.a. dient uit te voeren. Wij hebben hier vandaag met KPNNetwerk over gebeld. Zij hebben het ticket nogmaals doorgezet. Volgens mij is dit het laatste waar we nog op wachten om de verbinding te herstellen. Ik verwacht dat er komende week een update verschijnt. Als er een nieuwe update is, laten we het aan je weten! 

 

Wat is het CAS-nummer van de digitenne ontvanger? Staat onderop de ontvanger en begint met 46, 64, 70 of 80! 

 

Badge

Hoi Lisa,

fijn dat nu eindelijk de deur is opengebroken, alleen een beetje vreemd dat ze hier twee en een halve week voor nodig hebben. Er moest inderdaad iets gedaan worden in de kast om het nieuwe hussel abonnement te activeren.

Wanneer verwacht je precies een update? 

Het CAS nummer is 7012-794-616-1

Groeten,

Angelique

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb de activatie aangevraagd en een collega direct gemaild om de ontvanger te activeren. Ik ga ervan uit dat de ontvanger morgen werkt. Af en toe even proberen, hij geeft vanzelf alle zenders weer:sunglasses:

Badge

Goedemorgen Lisa, 

Je bedoelt de Digitenne? Activatie is al eerder geprobeerd maar heeft geen resultaat opgeleverd. Ik zal het straks voor de zekerheid wel even proberen. 

Wat belangrijker is dan de tv is het hebben van een internet verbinding. Daar zit ik met smart op te wachten. Kan jij zien wanneer deze, nu de kast blijkbaar open is, zal worden hersteld?

Of dat er een volledig werkend noodpakket wordt geleverd zoals beloofd?

In ieder geval bedankt voor de moeite 😌

Groeten Angelique

Reputatie 7
Badge +20

Lisa heeft de activatie via een andere weg laten lopen. Ik heb alleen nog geen bevestiging ontvangen dat de Digitenne ook al daadwerkelijk werkt. Heb je dat al getest? 

Wanneer het internet geleverd gaat worden kan ik nu nog niet zeggen helaas. Ik zie wel dat er actie is uitgezet zodat ze er mee bezig gaan, daar is het nu even wachten op. Ik heb hier zo jammer genoeg geen inzicht in. Hopelijk is het snel opgelost. 

En wat bedoel je met volledig werkend noodpakket? Dat ook de Digitenne gaat werken of ervaar je ook problemen met het internet daarvan?

Reputatie 7
Badge +17

Het Digitenne kastje is gisteravond om 23.15 uur geactiveerd. Dat het kastje actief is, kunnen wij nu ook inzien. Tv- kijken is nu mogelijk. 

Badge

Het klopt dat de Digitenne nu wel werkt. Vreemd dat het een week geleden niet lukte. 

Ik heb pas vanaf vandaag een wifi noodvoorziening gekregen.

En als klap op de vuurpijl is mij net medegedeeld dat de deur is gelicht voor een grotere storing en vervolgens weer is gesloten zonder ook mijn aansluiting te activeren. Moet nu weer wachten zonder te weten wanneer het wordt opgelost????

Ik heb er geen woorden meer voor

 

Reputatie 7
Badge +17

@Angelhart hé jakkes! Ik heb gekeken wat intern is overlegd en zie wel dat er tussen de juiste afdelingen contact is om tot de oplossing te komen. Hoe graag ik het ook niet wil doen moet ik je toch vragen om nog een beetje geduld. We zijn bezig om het opgelost te krijgen. 

Badge

Zoals ik al aangaf ik heb er geen woorden meer voor....:sob:

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Angelhart, ik zie dat er een monteur onderweg is. Deze zal, naar verwachting, tussen nu en 16:00 arriveren en aan de slag gaan :) 

Badge

Hoi Erik,

Mijn overbuurman zei dat er om 13.45 uur al iemand voor de deur stond toen ik om 13.50 uur thuis kwam. Ik was dus voor de afgesproken tijd thuis. Ik was aan het rijden en heb de telefoon niet gehoord en omdat ik geen handsfree heb had ik hem ook niet op kunnen nemen. Ik ga er van uit dat de monteur nog ergens binnen de afgesproken tijd komt. 

Zo niet dan is dit wederom een fout van KPN.

 

@Angelhart . Als ik het ticket goed gelezen heb, is het uiteindelijk toch gelukt en heb jij weer diensten. Klopt dat?

Badge

Hoi Erik, klopt ik heb weer diensten. Het ergste is nog wel dat er uiteindelijk alleen maar een nieuwe modem nodig was. Dit had drie weken geleden dus al meteen verholpen kunnen worden. Echt ongelooflijk frustrerend  :confounded: en niet te geloven.