Beantwoord

ZTE H220N DDNS?

  • 14 July 2019
  • 5 reacties
  • 228 keer bekeken

Is er een mogelijkheid tot het instellen van een DDNS. Ik wil namelijk graag een Private server online zetten heb al geport forward. Op het moment dat ik mijn server heb draaien dan kan binnen Lan wel bereiken maar op het moment dat toegang wordt verzocht vanuit een ander netwerk lukt dit niet. Mijn vermoeden is dat het komt omdat er geen DDNS ingesteld is. Ik heb bij no-ip een host aangemaakt en deze zou moeten worden verbonden.

Bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door wjb 14 July 2019, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Op de Experia Boxen is geen ddns in te stellen.
Als je een Synology NAS hebt, dan zou je daarop een ddns kunnen instellen.
Ik heb conceptronic c05-321 tot mijn beschikking zou dit hier ook op ingesteld kunnen worden?
Reputatie 7
Helaas heeft die geen functionaliteit om een ddns te configureren.
Weet dat je jouw omgeving ook gewoon op het publieke IP adres kunt benaderen, deze zal ook (vrijwel) nooit veranderen.
Dus de server kan ook worden benaderd vanuit publieke ip indien de client geforward is naar de juiste port zonder gebruik van DDNS? Dus is helemaal geen DDNS voor nodig. Alvast bedankt
Excuses probleem is al gefixd ik heb een fout gemaakt in bepaalde definities van mijn programma hartelijk dank voor de hulp!