Beantwoord

ZTE H220N gigabit en poort probleem tbv ITV.

• 14 februari 2014
  • 9 reacties
  • 3532 keer bekeken

Hallo Helpdesk KPN.

Ik heb een oude Experia ZTE H220 in mijn bezit en heb daar alle poorten in gebruikt.

WD My Cloud,  ITV, PS4 , PC maar ben er achter gekomen dat de WAN is 1 GB maar de LAN 10/100 MB.

Dat is wel erg traag en haal dus ook maar 10 Mb  per seconde als ik dus data van mijn PC naar mijn WD Cloud transformeer.

En ik heb poorten te weinig voor vaste verbinding want mijn WD Live TV  moet ook op een vaste poort en ik wil dus onze extra TV op de slaapkamer aan sluiten met een kabel via een Power switch.

Maar dat kan dus niet want de poort zijn vol.

Ik heb dus twee vragen aan KPN

Kan de modem worden vervangen voor een laatste versie ?

Maar wel eentje die GEEN problemen heeft ( V9 of hoger ) met Gaming zoals zeer bekent is op dit forum met COD3 en playstation.

En dus met LAN poorten 1000MB.

En ik had vernomen dat KPN switchen leverd voor te weinig poorten.

Kan ik deze ontvangen en ik hoop dan ook 1000MB switch.

Met vriendelijke groet,

arjanvds.

icon

Beste antwoord door Koen_1 19 november 2015, 17:47

Goedemiddag Willem,

Bedankt voor je privébericht :)

Ik heb je er net een reactie op gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Bij mijn weten heeft KPN maar een soort switch namelijk de standaard 10/100 switch. Deze wordt meestal meegeleverd met ITV met meerdere tv's.

Reputatie 7
De LAN poorten van een ZTE H220N ondersteunen 10 en 100Mbps.

De hoogst mogelijk snelheid die door de apparaten aan beide zijden van de UTP kabel ondersteund wordt bepaalt de snelheid van de lijn.

In jouw geval zal de WD My Cloud dus met 100Mbps zijn gegevens kunnen versturen en ontvangen en niet met 10Mbps.

Als je dus daadwerkelijk maar 10Mbps haalt, dan ligt dat niet aan de LAN poort van de ZTE H220N. 

Reputatie 5
Badge +11
Dag Arjan, 

Bedankt voor jouw vragen. Ik kan helaas geen V9's uitleveren op verzoek. Het modem is nog nieuw bij ons. Wél kan ik je een switch sturen. Indien je hierin geinteresseerd bent, stuur me dan jouw postcode/huisnummer, naam van contractant en mobiel telefoonnummer in een privébericht. Ik hoor graag van je! 

Fijne avond! 

Met vriendelijke groet,

Burhan

Hallo

Burhan

Ik heb je een prive bericht gestuurd over je aanbod

Groeten arjanvds.

Kpn van harte bedankt voor het opsturen van de mooie netgear switch 1000mbs !. Het werkt perfect.
bedankt.
Goededag,

Ik heb nu ook lange tijd een ZTE H220N modem, maar zit ook met een probleem over het aantal lan aansluitingen op de modem.

Hoe kan ik deze oplossen?

Ben geen expert in de hele netwerk aansluitingen etc.

Graag een reactie.

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Willem,

Welkom op het forum!

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Willem,

Ik heb nog geen reactie van je ontvangen op mijn privébericht. Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Willem,

Bedankt voor je privébericht :)

Ik heb je er net een reactie op gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer