Beantwoord

ZTE H368N router inlogproblemen

  • 21 November 2016
  • 7 reacties
  • 51150 keer bekeken

Beste forumleden,

Door omstandigheden werd ik genoodzaakt in te loggen op mijn router.
Nu had ik het volgende probleem: Ik weet het wachtwoord hiervoor niet meer.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik dit heb verandert.

Op andere forums heb ik gezien dat de inlognaam ''KPN'' is, maar de inlognaam op het inlogscherm is vergrendeld, zie foto.


De standaard inloggegevens, normaal password: "admin" heb ik ook al geprobeerd, met en zonder hoofdletter.

Het is een Experia Box V9.
Heeft iemand goede raad?!

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door prostaatfanaat 21 November 2016, 22:10

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Beste forumleden,

Door omstandigheden werd ik genoodzaakt in te loggen op mijn router.
Nu had ik het volgende probleem: Ik weet het wachtwoord hiervoor niet meer.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik dit heb verandert.

Op andere forums heb ik gezien dat de inlognaam ''KPN'' is, maar de inlognaam op het inlogscherm is vergrendeld, zie foto.


De standaard inloggegevens, normaal password: "admin" heb ik ook al geprobeerd, met en zonder hoofdletter.

Heeft iemand goede raad?!

Bij voorbaat dank.

je kunt het volgende proberen mocht het dan nog niet werken dan blijft er 1 optie over en dat is een hard reset via het gaatje achter op de modem met een paperklip in te drukken echter zet hij alles naar fabrieksinstellingen


je kunt het volgende proberen mocht het dan nog niet werken dan blijft er 1 optie over en dat is een hard reset via het gaatje achter op de modem met een paperklip in te drukken echter zet hij alles naar fabrieksinstellingen



Hoi Francois,

Dit plaatje heb ik ook al gezien op het internet, klopt.
Het plaatje geeft duidelijk weer dat de inlognaam ''KPN'' is, en er geen vereist wachtwoord nodig is.

Tevens is p de inlogpagina zelf de inlognaam niet bewerkbaar, de naam ''Admin'' is vergrendeld, zoals op de foto van mijn originele post is te zien.
Dus als terugwerende vraag op je reactie, als ik mijn router doe 'hard resetten' heb ik dan wel zekerheid dat ik dan wél ''KPN'' als inlognaam kan gebruiken?

Ook wil ik nog even opmerken dat ik de inlognaam noch het wachtwoord nooit heb veranderd, dus reset ik mijn router dan niet van fabrieksinstellingen naar fabrieksinstellingen?

Groeten,
Reputatie 7
Badge +13
het kan zijn dat een monteur er een wachtwoord in heeft gezet
bij een hard reset heeft de modem de inloggegevens wat ook in het handleiding van de modem vermeld word
zie afbeelding

Reputatie 7
Badge +30
heb je "kpn", "KPN", "admin", "1234" of "12345" al geprobeerd?
heb je "kpn", "KPN", "admin", "1234" of "12345" al geprobeerd?

Ja, heb ronduit alles wat ik als ''standaard wachtwoord'' zou bedenken geprobeerd. Ik zal het hele kastje resetten, en hopen dat ik er vervolgens uitkom..
Tevens weet ik dan nog niet of dan de inlognaam bewerkbaar is...
Als dit niet is, neem ik aan dat ik simpelweg op ''login'' kan klikken, en vervolgens een wachtwoord kan aanmaken in de webpagina.

Ik zal laten weten als het is gelukt!
Dankjewel Francois en Robin.
Reputatie 7
Badge +30
Als je hem reset is het zo goed als zeker dat je zonder wachtwoord kan inloggen.
Als je hem reset is het zo goed als zeker dat je zonder wachtwoord kan inloggen
het kan zijn dat een monteur er een wachtwoord in heeft gezet

Opgelost!
Router gereset, ingelogd zonder wachtwoord en eigen wachtwoord ingesteld!

Dank voor de hulp!

Reageer