Beantwoord

ZTE H369A modem

  • 28 June 2019
  • 7 reacties
  • 4273 keer bekeken

Ik ervaar veel problemen met dit modem, kan daar wat aan gedaan worden.
Problemen o.a.:
  • Toewijzen IP-adres aan mobiele apparaten duurt lang en faalt vaak;
  • App op tablet werkt nooit constant laadcirkel (nieuwe tablet, oud ding)
  • Bij inloggen op de ZTE , ontbreekt van een item ( bijgaande fotos zie u bij lan
  • de ene keer de "meer" optie, de andere keer weer niet, terwijl er altijd meer apparaten zijn aangesloten.
  • Ik zie mijn tablet bij LAN staan, maar hoort bij wifi, soms staat hij bij allebei.,
  • Kortom ik ben niet tevreden met dat ding
  • De Tv werkt overigens wel correct,
Kan geen plaatje toevoegen zie ik.
Herstarten, opnieuw installeren , etc, werkt niet.

Gaarne uw commentaar.

Groet,
Jan
icon

Beste antwoord door Jan-HK7 1 July 2019, 13:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Jan-HK7 . Welkom op het forum.
Wat jammer dat je router niet doet wat jij er van verwacht. Zo te lezen heb jij een V10. Dat is ons 'beste' modem. Hij heeft althans de meeste mogelijkheden aan boord. Daarmee is natuurlijk niet gegarandeerd dat die van jou helemaal goed werkt.
Ik begrijp dat het toewijzen van een ip adres lang duurt? Dat snap ik niet helemaal. Kun je dit nader toelichten?
Verder lees ik dat apps op de tablet lang laden. Dat is natuurlijk mateloos irritant. Ervaar je met AL je apparaten een trage verbinding? Wat zegt een speedtest over de verbinding?
Hoe werken de bedrade verbindingen?

Zou je anders ook eens deze tool kunnen proberen?
Speedtest uitgevoerd met een bedrade PC, gaarne nog een keer deze tool mailen dan kan ik
proberen om deze met wifi uit te voeren.
Begreep niet dat het de bedoeling was dit met wifi te testen.
Met bedrade apparaten niet vaak problemen, alleen de PV-converter krijgt zo nu en dan geen IP-nummer.

Wel een probleem met het inlogscherm van het modem, valt soms een item weg.

bvd
Jan
Hoi, Jan.
Je kunt de link die ik hierboven heb gepost gewoon weer aanklikken als je op een draadloos apparaat zit. Als je op dat moment met je eigen netwerk verbonden bent gaat hij de testjes doen. Voor het gemak plaats ik hem hier nog een keer:

https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm

Ik begrijp dat als jij naar de webinterface gaat dat er dan dingen wegvallen? Dat is merkwaardig. Als jij in de webinterface gaat, doe je dat met een bedraad aangesloten pc/laptop of via wifi? Welk item valt weg? Ik wil hiervoor sowieso een herstart van het modem aanraden.
Dank voor de reactie, werkte pas nadat ik mijn VPN had uitgeschakeld, is dat normaal?
Ik ga even kijken of alles nu beter functioneert, eventueel zonder VPN.

Groet,
Jan
Top! Een VPN kan voor 'vage' uitkomsten zorgen. Het is dus inderdaad aan te bevelen dit uit te zetten als je met de webinterface bezig gaat of snelheidstests gaat doen.
Ik ga er stiekem van uit dat je een de issues niet meer hebt nu de VPN uit is. 🙂
Ik ga er van uit dat alles nu is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 🙂
Ja, het lijkt er wel op, dank voor de reactie.
Wel jammer overigens dat d VPN kennelijk in de weg zit.
Groet,
Jan