Onlangs heb ik wat WiFi problemen gehad (zwak signaal en/of haperende WiFi) met de Xperia box V8. Gebeld met KPN en netjes geholpen. KPN heeft mij toen een Xperia box V 10 toegestuurd. Ik was blij en hoopvol maar helaas blijven de problemen bestaan. Nu op 6 meter afstand amper 20 mbps download. Weer gebeld met kpn. Na 25 minuten aan de lijn gezeten en van alles doorgemeten en opnieuw opgestart te hebben is de conclusie”ik kan niet zien waar het probleem zit, koopt u maar een paar versterkers..” ik zeg een versterker? terwijl ik op 6 meter afstand van het modem zit zonder dat er muren of anderszins tussen zit? “Ja meneer het signaal kan snel zwakker worden op afstand van het modem.” Dat snap ik allemaal als ik op zolder zou zitten bijvoorbeeld, maar dit vind ik toch wel bijzonder. Verwacht ik nou teveel of is dit niet helemaal de juiste afhandeling van mijn probleem?
Beste antwoord door Nick83
Bekijk origineel