Beantwoord

Zwak en wegvallend wifi signaal sinds update modem naar KPN box 12

  • 17 November 2020
  • 3 reacties
  • 306 keer bekeken

Ruim een week terug mijn oude Eperia box V10 vervangen voor een nieuw modem van KPN de Box 12.

Dit omdat ik een 2e tv ontvanger wilde aansluiten.

Sindsdien valt het wifisignaal steeds weg en schakelt mijn mobiel over op mobiel internet.

De app wifi-analyser erbij gepakt en een vrij kanaal gekozen. Iets beter nu valt ie iedere 5 minuten weg ipv iedere minuut,

Dit probleem had ik totaal niet met de Eperia bob V10! Modem hangt op exact dezelfde plaats.

KPN app erbij klacht aangeklikt wifi verbeteren… Nou boven heb ik 9 Mbit/s en in de woonkamer beneden waar ook het modem staat 42 Mbit/s. 

Dan kan je vervolgens op contact klikken maar dan kom je weer terug in hetzelfde loopje wifi verbeteren…..

 

HELP!!!! Oplososing??? 

Is er ook een telefoonnummer dat ik gewoon kan bellen???

 

Gr Martin

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 November 2020, 12:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ruim een week terug mijn oude Eperia box V10 vervangen voor een nieuw modem van KPN de Box 12.

Dit omdat ik een 2e tv ontvanger wilde aansluiten.

Dit snap ik niet hé... dat had toch gewoon met de v10 gekund? Of was u oud Telfort klant?

Hoi @Martin072 . Welkom op het forum.

Je kunt ons altijd bellen op 0800 042 (gratis)

Uiteraard wil ik je ook graag helpen. Heb je die v12 ook al eens helemaal gereset met het resetgaatje? Kun je tevens je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch  nog vragen hebben, weet je mij te vinden.