Beantwoord

Zwakke 4g verbinding

  • 9 January 2020
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb sinds een maand of 2, hele slechte 4g verbinding… het komt ook vaak voor dat ik helemaal geen verbinding heb. Ik woon in Maasland, Zuid-Holland. Nu las ik dat er iets aan de hand was met de zendmast in Vlaardingen, ik neem aan dat dat na 2 maanden wel opgelost is? En nee, ik woon niet bij een enorm gebouw of bossen die de verbinding verhinderd. (De zwakke 4g verbinding is op alle telefoons in dit huis, alleen iPhone’s)
 

Hebben jullie enig idee waar dit aan ligt, en hoe ik dit zo snel mogelijk op kan lossen? Mijn wi-fi is ook niet top dus ik ben meestal geneigd op me 4g te gaan, maar die werkt ook amper momenteel.

 

bedankt alvast!

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 January 2020, 15:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey Indy, welkom op het forum! Heb je dit slechte bereik alleen in Maasland, of ook op andere plekken? Je geeft al aan dat je dit op alle telefoons in huis hebt, maar voor de zekerheid: wil je eens van een tweetal toestellen de simkaart uitwisselen en kijken of er enig verschil is? Vul verder je forumprofiel in, dan kan ik hier nakijken hoe het zit met de dekking in de buurt. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, Indy. Dan ga ik ervan uit dat het probleem verholpen is.