Beantwoord

Zyxel modem ipv experiabox geplaatst

  • 24 November 2021
  • 3 reacties
  • 838 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste mensen,

 

mijn buurvrouw is na aanraden van mij overgestapt van Ziggo naar KPN. Vandaag is de monteur geweest om het aan te dluiten.
Nu kwam ik thuis van mijn werk en haar wifi deed het niet, t was niets aparts en heb ik t voor haar ingesteld. Nu heeft ze nog geen tv ontvangers, dat was blijkbaar verkeerd gegaan in de administratie van kpn dus daar moet ze nog even achteraan (hopelijk blijft het ziggo signaal zolang werken!)

Maar ik was nieuwschierig welk modem ze gekregen had v10, v10a of de 12 en zag tot mijn verbazing een Zyxel t50 gekoppeld met een ethernet kabeltje aan een zwart boxje waar dan de glasvezel op aangesloten was los door de meterkast naar het punt waar de glasvezel binnenkomt. Is het normaal dat ze een Zyxel krijgt ipv een experiabox?? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door RoelW 24 November 2021, 19:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die is van T-Mobile. Met 99 % zekerheid niet van KPN. 

Reputatie 2
Badge

Okeeeeee nvr mind. Ik ben net nog een keer langs gelopen bij haar. Ik had dus gezegd glasvezel kpn, nu zegt ze dat ze hetzelfde heeft als ons, glasvezel toch.. ja van t-mobile weet ook niet waarom, had gewoon gezocht op glasvezel en t-mobile kwam als eerste naar voren… 😩🤣

Reputatie 7
Badge +24

Okeeeeee nvr mind. Ik ben net nog een keer langs gelopen bij haar. Ik had dus gezegd glasvezel kpn, nu zegt ze dat ze hetzelfde heeft als ons, glasvezel toch.. ja van t-mobile weet ook niet waarom, had gewoon gezocht op glasvezel en t-mobile kwam als eerste naar voren… 😩🤣

Ok. Is wel goedkoper denk ik. Kan je mooi een beetje in de gaten houden of het wel werkt, dat van T-Mobile. Tv ook. Wel leuk om dat een beetje te volgen.