Kennisbank

Welkomstcadeau: veelgestelde vragen

  • 30 March 2022
  • 0 reacties
  • 6192 keer bekeken
Welkomstcadeau: veelgestelde vragen
Reputatie 7
Badge +17

Je hebt gekozen voor een nieuw abonnement met een welkomstcadeau. We snappen dat je hier misschien vragen over hebt. Daarom geven we in dit topic antwoord op de meest gestelde vragen.

Inhoud

 

De actievoorwaarden van het welkomstcadeau

Voor het welkomstcadeau gelden de volgende algemene actievoorwaarden:

  1. Het is na het bevestigen van je bestelling niet meer mogelijk om jouw keuze voor het actieaanbod aan te passen.
  2. Het cadeau wordt na de start van jouw abonnement naar je toe gestuurd. 
  3. Als je het abonnement binnen de bedenktijd annuleert, heb je geen recht meer op het welkomstcadeau.

  4. Zo gauw het cadeau naar jou verzonden is, ontvangt je per e-mail een Track & Trace code van ons. Via deze Track & Trace code kun je de status van de levering bekijken.
  5. Je hebt garantie op jouw welkomstcadeau. Bij jouw cadeau ontvang je ook een brief met daarin meer informatie over deze garantie. Bewaar deze brief goed!

Je leest alles over de actievoorwaarden op kpn.com/welkomstcadeau.

 

Veelgestelde vragen over het welkomstcadeau bij KPN Thuis

 

Ik heb gekozen voor de SuperWifi bij mijn nieuwe abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

De SuperWifi punten worden samen met het installatiepakket verstuurd. Het installatiepakket ontvang je maximaal 3 werkdagen voor de start van jouw abonnement.

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Mijn abonnement is al een week actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Wij zijn op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

 

Ik heb mijn cadeau ontvangen, maar deze is kapot. Wat nu?

Hiervoor kan je contact opnemen met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Veelgestelde vragen over het cadeau bij KPN Mobiel

 

Ik zou een cadeau krijgen, maar heb deze niet ontvangen. Wat nu?

Om gebruik te maken van de actie moet je binnen de actieperiode een bestelling doen met het specifiek abonnement en/of toestel waarop de actie geldig is.

Om jouw cadeau daarna te ontvangen, moet je een aanmeldformulier invullen. Dit kan een aanmeldformulier van KPN of van de toestelfabrikant zijn. Dit is afhankelijk van wie de actie is. De link naar het aanmeldformulier vind je in de bevestiging van jouw bestelling.

 

Wat gebeurt er na aanmelding?

Jouw aanmelding wordt gecontroleerd. Voldoe je aan de actievoorwaarden? Dan krijg je van ons of de toestelfabrikant een bevestiging per e-mail. Voldoe je niet aan de actievoorwaarden? Dan sturen wij of de toestelfabrikant je een e-mail met de afwijsreden.

 

Ik ben afgewezen, maar heb al betaald. Wat nu?

Als je al een betaling had gedaan, krijg je deze natuurlijk terugbetaald op jouw rekening.

 

Ik ben goedgekeurd. Wanneer ontvang ik mijn cadeau?

Wij sturen jouw cadeau na de annuleringstermijn van het mobiele abonnement (ongeveer 2 weken) toe. De annuleringstermijn gaat in zo gauw je je toestel hebt ontvangen.

Voor vragen over de levering van het cadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Is het een actie van de toestelfabrikant? Vraag bij hen na wat de levertermijn van jouw cadeau is.

 

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Als het om een actie van KPN gaat, kan je contact opnemen met Sidekix. Als het gaat om een actie van de toestelfabrikant, neem dan contact met hen op.

 

Ik heb mijn cadeau ontvangen, maar deze is kapot. Wat nu?

Is het een actie van KPN? Neem dan contact op met Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Is het een actie van de toestelfabrikant? Neem dan contact met hen op.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.