Kennisbank

KPN Compleet voordelen

  • 30 March 2022
  • 0 reacties
  • 1361 keer bekeken
KPN Compleet voordelen
Reputatie 7
Badge +19

KPN Compleet: Combineer jouw KPN thuis en mobiele abonnementen en geniet van extra's. Dit geldt zo lang je blijft combineren, voor abonnementen van vóór 2 september 2019. Welke voordelen je krijgt, hangt af van de abonnementen die je combineert.

Inhoud

 

Wat is KPN Compleet?

Met KPN Compleet krijg je elke maand gratis extra's, zolang je Compleet bent. Je komt hiervoor in aanmerking als je 2 of meer KPN abonnementen op hetzelfde adres hebt. Dit geldt voor abonnementen die vóór 2 september 2019 afgesloten zijn.

Voor alle abonnementen van oktober 2019 en nieuwer gelden onze Combivoordelen.

Heb je meerdere nieuwe KPN abonnementen? Dan krijg je daarop Combivoordeel. Heb je verschillende abonnementen, dan combineer je de KPN Compleet voordelen met Combivoordeel.
 

Hoe zet ik de KPN Compleet voordelen aan?

Je controleert en vraagt jouw KPN Compleet voordelen gemakkelijk online aan.

Heb je al KPN Compleet en vraag je een nieuw KPN abonnement aan op hetzelfde adres? Dan meld je je nieuwe abonnement er bij aan. Je kunt de KPN Compleet voordelen combineren met onze Combivoordeel. Als je nieuwe abonnement actief is, worden de voordelen ook geactiveerd.

 

 

Welke KPN Compleet voordelen zijn er?

€ 5,- korting per maand

Heb je meerdere mobiele abonnementen op 1 adres? Dan krijg je € 5,- korting op elk mobiel KPN-abonnement op jouw adres. Dit voordeel krijg je bij:

  • 2 of meer mobiele abonnementen van KPN, óf
  • Internet van KPN + 1 of meer KPN mobiele abonnementen


Dubbel zoveel data en minuten/sms

Combineer je mobiel met producten voor thuis, dan krijg je een verdubbeling van je MB's en belminuten. De verdubbeling geldt voor alle mobiele abonnementen van KPN op hetzelfde adres.


Onderling MB’s delen

Heb je MB's over, en heeft je partner, huisgenoot of dochter niet genoeg? Je kan MB's delen met iedereen met een KPN-abonnement op hetzelfde adres. Dit geldt als je 2 of meer KPN mobiele abonnementen hebt op jouw adres.


Gratis onderling bellen

Als je meerdere telefoonnummers van KPN op 1 adres hebt, kan je met deze nummers gratis onderling met elkaar bellen binnen de EU. Dit voordeel krijg je met:

  • 2 of meer mobiele abonnementen van KPN, óf
  • Internet+Bellen van KPN + 1 of meer KPN mobiele abonnementen


Gratis zenders

Meer keuze en kijkplezier met een gratis TV-pakket. Kies uit het Pluspakket of ESPN Compleet. Je kan elke maand zonder kosten het TV-pakket wisselen. Je krijgt gratis zenders als je Internet en Interactieve TV van KPN en 1 of meer mobiele abonnementen van KPN hebt.

 

Veelgestelde vragen

 

Kom ik in aanmerking voor KPN Compleet voordeel?

Je kan KPN Compleet aanvragen als je 1 of meer KPN Mobiel abonnementen óf 1 of meer KPN Mobiel abonnementen in combinatie met Internet, TV en/of Vast Bellen op jouw adres hebt. Let op dat KPN Compleet voordelen gelden voor abonnementen van vóór 2 september 2019.

Heb je nieuwere abonnementen? Kijk dan bij onze Combivoordelen.
 

Wanneer zijn mijn KPN Compleet voordelen actief?

Je KPN Compleet voordelen worden actief zo gauw je daar van ons een e-mail en/of sms over hebt ontvangen. De voordelen zijn vanaf dat moment ook zichtbaar op je eerstvolgende factuur en in MijnKPN.
 

Kan ik producten toevoegen aan mijn bestaande KPN Compleet aanmelding?

Als je al bent aangemeld voor de voordelen van KPN Compleet dan kan je makkelijk nieuwe producten toevoegen aan mijn bestaande KPN Compleet aanmelding. Wil je een extra mobiel nummer aanmelden voor KPN Compleet? Je kunt deze eenvoudig toevoegen via de MijnKPN App of via ons online formulier. Je kunt dit alleen doen met abonnementen van vóór 2 september 2019.
 

Hoe en hoe vaak kan ik mijn gratis zenderpakket wisselen?

Je kunt het TV-pakket eens per maand wisselen. Dit kun je doen via MijnKPN of via de tv-ontvanger. Ga daarvoor naar Menu, Instellingen en daarna naar Zenderpakketten. Binnen 24 uur geniet je van je nieuwe pakket.

TIP: Werken je nieuwe zenders na 24 uur nog niet? Start dan jouw tv-ontvanger opnieuw op.

 

Welke thuis abonnementen zijn geschikt voor KPN Compleet?

  • Internet en Basis Internet (met alleen internet)
  • Internet en Bellen, Glasvezel InternetPlusBellen en Basis Internet (met internet en bellen via VoIP)
  • Internet en Interactieve TV, InternetplusTV, Glasvezel InternetPlusTV, Alles-in-1 en Glasvezel Alles-in-1 (met internet en interactieve TV)
  • Alles-in-1, Glasvezel Alles-in-1 en Glasvezelpakket (met Internet, interactieve TV en bellen via VoIP)
  • Internet en TV Basis, Internet en TV, Internet en TV 4K
  • KPN Kleinzakelijk Internet en TV Basis, Internet en TV, Internet en TV 4K


Welke mobiele abonnementen zijn geschikt voor KPN Compleet?

KPN Compleet voordelen krijg je als je Internet en TV combineert met een mobiel abonnement afgesloten na 2012. Heb je het mobiele abonnement in of voor 2012 afgesloten? Dan kun je alleen  gebruik maken van het Compleet voordeel Onderling bellen. In MijnKPN of op je factuur kunt je zien welke Compleetvoordelen er al actief zijn.

Dubbel zoveel data en € 5 extra korting gelden alleen voor de volgende mobiele abonnementen afgesloten vóór 2 september 2019:

  • KPN Mobiel abonnement met een toestel, verkocht vanaf 29 juli 2012
  • KPN Mobiel abonnement met Sim Only, verkocht vanaf 28 oktober 2012
  • KPN Mobiel Internet/Tablet abonnement (looptijd 1 maand, 1 jaar of 2 jaar) vanaf 29 oktober 2012.
  • Oud Hi abonnementen met toestel vanaf 12 maart 2012
  • Oud Hi Sim Only abonnementen vanaf 15 oktober 2012

 

Ik heb Digitenne, kan ik dit aanmelden voor KPN Compleet?

Nee, Digitenne kan je niet aanmelden voor KPN Compleet. Op zoek naar meer informatie? Hier lees je meer over Digitenne bij KPN.


Hoeveel mobiele abonnementen kan ik aanmelden voor KPN Compleet?

Je kunt maximaal 10 mobiele abonnementen aanmelden voor KPN Compleet. Met deze aangemelde nummers kun je MB’s delen via MijnKPN en gratis onderling bellen.
 

Hoe kan ik MB’s delen en hoe lang zijn ze geldig?

Je kunt MB’s delen via MijnKPN op de website of via de MijnKPN app. De gedeelde MB’s zijn geldig tot en met de laatste dag van de maand. Meer over het delen van MB's lees je in dit artikel: MB's delen.

 

Kan ik automatisch MB's delen?

MB’s delen gaat niet automatisch. Op deze manier hou je controle over je internetbundel. Het delen van MB’s is super snel gedaan. Log in op MijnKPN en kies voor de optie MB’s delen. Kies het aantal MB’s dat je wil delen. Kies daarna het 06-nummer van de ontvanger en dan worden de MB’s gelijk gedeeld.

Je kunt meerdere keren achter elkaar MB’s delen. Zolang je zelf maar 50 MB overhoudt. Heb je een Unlimited data abonnement? Dan kun je per maand maximaal 50 GB data met elkaar delen.

 

Waar vind ik de voorwaarden van KPN Compleet?

De voorwaarden vind je op kpn.com/compleetvoorwaarden.
 

Waar vind ik de KPN Combivoordeel voorwaarden?

Hier bekijk je KPN Combivoordeel.


Ik heb thuis XS4ALL en KPN Mobiel, hoe werkt XS4ALL Compleet?

Heb je op jouw adres Internet van XS4ALL en KPN Mobiel? Dan krijg je vele gratis extra's van XS4ALL Compleet cadeau, zoals € 5,- korting op je mobiele abonnement (en)! Elke maand opnieuw. Je hoeft jezelf alleen even aan te melden via mijnXS4ALL.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.