Beantwoord

097 nummer toevoegen aan KPN compleet

  • 27 March 2020
  • 7 reacties
  • 123 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer een 097 nr(data simkaart )toe te voegen bij KPN compleet...echter dit lukt niet.

Volgens mij geld dit nr net als een 06 nr toch om samen met interactieve tv en internet kon compleet te worden.?

Gr Ronny

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 31 March 2020, 17:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ronny, welkom hier. 

Dit moet gewoon lukken. Bij het koppelen wordt er een sms gestuurd naar het nummer. Plaats daarom de simkaart tijdelijk in een (Smart)phone. 

Met dit nummer kom je inderdaad in aanmerking voor voordelen. Voorwaarde is wel dat het mobiele abonnement op hetzelfde is geregistreerd als je vaste diensten. Is dit ook het geval?

 

Hallo,bedankt voor de reactie,volgens mij wel...als ik de KPN compleet check doe krijg ik deze melding...

 

Reputatie 7
Badge +24

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 097 nummer invullen. Dan kijk ik even mee. 

Heb het KPN profiel ondertussen ingevuld.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik ie een nummer eindigend op 622. Klopt dit? Dit nummer is overigens al aangemeld voor de voordelen, al best een tijdje. Welke voordelen mis je? Of gaat het toch om een ander nummer? 

Het nummer eindigt idd op 622.

Naar mijn idee moet ik met zowel tv,internet en mobiel ook een gratis zenderpakket kunnen kiezen,het abonnement is van voor september 2019,deze mogelijkheid heb ik niet.Dit werd mij wel aangeraden om zo te doen toen ik het afsloot.

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk. We hebben elkaar net even gesproken. Ik zag dat dit sinds juli vorig jaar gratis zou moeten zijn terwijl je hier wel voor hebt betaald. Ik heb de achterliggende afdeling aangestuurd om dit op te lossen. Dit is echter een incident dat we nog niet eerder hebben gezien, die wijziging lijkt te zijn vastgelopen. Ze gaan dit binnen 4 weken oplossen. Tot die tijd heb ik alvast een correctie ingevoerd vanaf juli en april dit jaar ook meegenomen. 

Vanaf juli tot nu toe heb je € 12,99 betaald met uitzondering van de eerste maanden, het pakket was toen € 9,99. In totaal is de correctie € 121,77. Zoals besproken zal dit in mindering worden gebracht op 1 van de 2 komende facturen, een eventueel verschil wordt op je rekening gestort.