Ik heb kpn compleet met tv en internet en mobiel. Ik heb kort geleden met 2 medewerkers op de chat gezeten met de vraag: houd ik mijn spotify en espn gratis, als ik een nieuw mobiel abonnement neem? Beide zeiden ja! Na afsluiten van het contract ben ik mijn spotify kwijt. Ik bel naar jullie. En na lang wachten hoor ik. U krijgt een email met spotify code voor premium. Een week later nog geen mail. Ik bel weer. En krijg nu te horen ja maar u krijgt geen spotify door uw nieuwe abonnement. Dit is werkelijk waar schande! 2x 1 uur aan de chat 2 x 30 minuten aan het bellen voor niets.
Beste antwoord door PeterG
Zoals vermeld. Bij je vorige abonnement stond het danwel als gratis vermeld, maar was het ook al voor de volle prijs erin doorberekend. Het was nooit gratis. Maar inbegrepen.
Ik denk dat ze je vraag verkeerd hebben begrepen. “Is er bij het nieuwe abonnement ook Spotify?” kan ik me zo voorstellen dat ze daar Ja op geantwoord hebben.
Volgens de voorwaarden kun je je helaas niet beroepen op dit soort '’fouten'’ van de telefonisten.