Beantwoord

2 keer is mij verteld dat ik gratis spotify zou houden bij een nieuw abonnement. dit is niet gebeurt

  • 23 February 2021
  • 5 reacties
  • 125 keer bekeken

Ik heb kpn compleet met tv en internet en mobiel. Ik heb kort geleden met 2 medewerkers op de chat gezeten met de vraag: houd ik mijn spotify en espn gratis, als ik een nieuw mobiel abonnement neem? Beide zeiden ja! Na afsluiten van het contract ben ik mijn spotify kwijt. Ik bel naar jullie. En na lang wachten hoor ik. U krijgt een email met spotify code voor premium.  Een week later nog geen mail. Ik bel weer. En krijg nu te horen ja maar u krijgt geen spotify door uw nieuwe abonnement. Dit is werkelijk waar schande! 2x 1 uur aan de chat 2 x 30 minuten aan het bellen voor niets. 

icon

Beste antwoord door PeterG 24 February 2021, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Als je thuis nog Alles-in-één of “Internet+TV” abonnement hebt zou je i.c.m. een mobiel abonnement gewoon ESPN gratis moeten krijgen. En Spotify bij dát abonnement (alleen AiO Standaard en Premium)

Want bij de nieuwe Hussel abonnementen is Spotify niet inbegrepen (gratis was het nooit echt, maar met korting. KPN mag die korting niet meer geven van Spotify, dus zit het nu óf voor het volle pond in een OUD abonnement of kun je het los nemen bij een nieuw Hussel abonnement.

Nota Bene. Sinds 2019 betaalde je ook al € 8,99 voor Spotify in een abonnement. En sinds 2020 is het € 9,99. Gratis was het nooit, het zat jaren geleden voor € 5,99 in de abonnementen; bij Spotify zelf was het toen 2 euro meer. Niet echt gratis anders waren die abonnementen toch niet duurder dan de goedkoopste??? Bij KPN gratis=inbegrepen.

Als je thuis nog Alles-in-één of “Internet+TV” abonnement hebt zou je i.c.m. een mobiel abonnement gewoon ESPN gratis moeten krijgen. En Spotify bij dát abonnement (alleen AiO Standaard en Premium)

Want bij de nieuwe Hussel abonnementen is Spotify niet inbegrepen (gratis was het nooit echt, maar met korting. KPN mag die korting niet meer geven van Spotify, dus zit het nu óf voor het volle pond in een OUD abonnement of kun je het los nemen bij een nieuw Hussel abonnement.

Nota Bene. Sinds 2019 betaalde je ook al € 8,99 voor Spotify in een abonnement. En sinds 2020 is het € 9,99. Gratis was het nooit, het zat jaren geleden voor € 5,99 in de abonnementen; bij Spotify zelf was het toen 2 euro meer. Niet echt gratis anders waren die abonnementen toch niet duurder dan de goedkoopste??? Bij KPN gratis=inbegrepen.

Ik heb informatie ingewonnen bij kpn zelf en 2 medewerkers hebben mij dus vermeld dat ik het wel zou houden. Vandaar dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten. Nu kost het mij 10 euro per maand meer. Dan had ik net zo goed mijn telefoon zo kunnen kopen en het zelfde abonnement kunnen houden. Ik ga niet voor de fouten bij kpn opdraaien

Zoals vermeld. Bij je vorige abonnement stond het danwel als gratis vermeld, maar was het ook al voor de volle prijs erin doorberekend. Het was nooit gratis. Maar inbegrepen.

Ik denk dat ze je vraag verkeerd hebben begrepen. “Is er bij het nieuwe abonnement ook Spotify?” kan ik me zo voorstellen dat ze daar Ja op geantwoord hebben.

Volgens de voorwaarden kun je je helaas niet beroepen op dit soort '’fouten'’ van de telefonisten.

 

Ik snap je uitleg. Maar bij 1 van deze gesprekken zie je duidelijk dat ik het heb over gratis spotify bij kpn hussel.

Momenteel heb ik nog een facebook chat lopen met kpn. Maar het ziet er naar uit dat ik binnenkort gewoon overstap

Nee.

Je hebt het over gratis Spotify en ESPN. De telefonist gaat dan uit van je abonnement THUIS. Zolang dat Alles in één Standaard of Premium is valt daar Spotify bij in en heb je gratis ESPN i.c.m. mobiel abo (Hussel of Compleet maakt voor mobiel dan niet uit).

Ik zie: 

Houdt ik gratis Spotify en ESPN.

Mits je je abonnement THUIS niet gewijzigd hebt naar Hussel zou je daar gewoon de ‘voordelen’ bij moeten hebben die bij je Alles in één abo horen. 
Maar gratis Spotify is en was een sprookje! Het heeft er NOOIT GRATIS ingezeten (anders waren Ai1 Standaard en Premium ook niet duurder natuurlijk). En nu berekent KPN (onder druk van Spotify zelf) de volledige prijs door in de Alles in één abonnementen met geïntegreerde Spotify.

Heb je THUIS nu ook Hussel dan zijn alle opties, ook Spotify, alleen los af te nemen. Spotify was ook onder Compleet (nou ja, de ai1 abo's standaard en premium) dus ook niet geheel gratis maar inbegrepen!
Tegenwoordig maakt het voor de prijs van Spotify dus niet uit of je Ai1 of Hussel hebt. Maar met ESPN wel.

Het is niet verplicht om THUIS ook Hussel te nemen als je voor je mobiel nu een Hussel abonnement hebt. THUIS kan gewoon Ai1 blijven.

De telefonist had volkomen gelijk: die zie ik hier namelijk aangeven dat je voor thuis dan wel je Ai1 abonnement moet aanhouden. Hij zegt letterlijk “Je hoeft je thuisabonnement niet te wijzigen….”

Spotify blijft gewoon in de Alles in één abo's Standaard en Premium.
Gratis ESPN blijft gewoon bij Alles in één als je een mobiel abo hebt bij KPN.