2 maanden gratis kennismaken met kpn compleet

• 11 oktober 2015
  • 10 reacties
  • 523 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hallo,

In september heb ik een mail ontvangen van jullie.

Dat ik 2 maanden kon kennismaken met kpn compleet  en dat het na 2 maanden automatisch stopte.

Dat wilde ik wel. Dus aangemeld en volgens mij kreeg ik ook een vraag daarbij of mijn mobiele abonnement binnenkort afliep. Dit is zo en wil dus kijken of het voor mij interessant is.

Ik heb een terugmelding gehad, helaas kan ik die niet meer vinden, dat het 9 oktober zou ingaan.

Vanmorgen ging ik op zoek en scrollde door mijn zenders, maar ik zag geen HBO?

Of zoek ik op de verkeerde plaats.

Alvast bedankt!

Carla

10 reacties

Reputatie 7
 Wel raar hoor. KPN Compleet kost sowieso niks. Levert je als klant alleen extra's op.

Als je niet specifiek aangeeft HBO als bonuspakket te willen krijg je het Pluspakket. Dat is misschien bij jou het geval?

De zenders in het pluspakket zijn:

(vetgedrukt ook HD beschikbaar)

051 Disney jr.
053 Nick jr.
054 Baby tv
055 Boomerang
059 RTL Telekids
068 Wildhitz
076 TRT Türk
100 NPO Politiek BG
102 NPO Doc BG
106 History Channel (HD 726)
108 Discovery Science BG
110 Discovery World (4:3 !!) BG
112 Animal Planet 24 (HD 717)
114 Travel channel
116 Nat Geo Wild (HD 756) BG
170 NPO Cultura BG
174 Ons (16:9) Ons vervangt NostalgieNet sinds 12 sept. NostalgieNet bestaat niet meer.
202 Eurosport2 (HD 719)
206 Motors tv

300 Best 24 (4:3 / 16:9))
301 SyFy
309 Comedy central extra
310 Comedy central family
311 RTL Lounge
312 E! entertainment (HD 772)
313 RTL Crime
314 101TV BG
315 OUT TV
334 Family 7 (religieuze televisie)

404 MTV 24 (4:3 !!, non stop clips)
405 Slam! TV
412 Oranje tv
414 192tv
432 BRAVA NL Klassiek

Reputatie 7
Bij wie heb je momenteel jou mobiele telefoon abonnement lopen?

Welk alles-in-1 abonnement hebben jullie? (instap, standaard of premium)

Reputatie 2
Badge +1
Hallo PeterG

Nee ik heb ook geen pluspakket. Als ik voor zender 106 kiest staat daar dat het niet bij mijn pakket hoort.
@WJB 

Ik heb nu nog een mobielabonnement bij T-mobile welke volgende maand afloopt. Bij kpn heb ik het standaard abonnement.

Instap zou meer van toepassing zijn (1 tv) Maar ik gebruik juist die extra's (spotify, opnamepakket ).

In de mail stond dat ik gratis gebruik kon maken voor 2 maanden van de voordelen van KPN compleet.

Of had ik dan al een mobiel abonnement moeten hebben. Nee denk ik niet, want dan had ik het al en wat geen kennisnmaken meer

Reputatie 7
Dat dacht ik al wel, je "lekker" maken met KPN compleet om jouw van T-Mobile naar KPN over te laten stappen.

Ook ik zit bij T-Mobile en geen haar op mijn hoofd die zal overwegen mijn abonnement bij KPN onder te brengen.

Die KPN compleet voordelen wegen bij mij absoluut niet op tegen de hogere kosten die ik bij KPN zal maken voor het mobiele abonnement.

Maar ja ik heb dan ook wel Alles-in-1 standaard met Spotify en het opnemen pakket daar dus al bij.

Ik ben de enige in het gezin die een abonnement heeft, mijn vrouw en kinderen hebben allemaal pre-paid zonder databundel.

Ik hoor je al denken, pre-paid en zonder databundel? Ja, pre-paid en zonder databundel!

In 98% van de tijd kunnen zij met een wifi netwerk verbinden (thuis, in de trein op de universiteit) dus een databundel is niet nodig.

Ook bellen ze via wifi en onze eigen SIP server die weer verbonden is met een CheapConnect VoiP account.

Zo doen ze eeuwen met een heel klein pre-paid tegoed.

Nee, die mobiele providers verdienen bijna niets aan ons, maar we kunnen wel gewoon bellen, gebeld worden en gewoon op Internet, onze mail, en sociale netwerken.

Reputatie 7
Je kunt alleen KPN Compleet gebruiken als je naast Alles in één ook minimaal één mobiel abonnement bij KPN hebt.

En die 2 maanden gratis is onzin. Compleet is sowieso gratis en levert alleen voordelen op, zoals een extra pakket voor tv. Keuze uit kids-, HBO- of Pluspakket.

Verder: onderling gratis bellen (je vaste en mobiele KPN nummers). Verdubbeling bel/sms bundel en data.

Reputatie 2
Badge +1
PeterG schreef op 11 okt '15 om 15:29u

Je kunt alleen KPN Compleet gebruiken als je naast Alles in één ook minimaal één mobiel abonnement bij KPN hebt.

En die 2 maanden gratis is onzin. Compleet is sowieso gratis en levert alleen voordelen op, zoals een extra pakket voor tv. Keuze uit kids-, HBO- of Pluspakket.

Verder: onderling gratis bellen (je vaste en mobiele KPN nummers). Verdubbeling bel/sms bundel en data.

Ik zou dus 2 maanden HBO of het pluspakket mogen proberen volgens die mail.

Alleen het is niet doorgevoerd.

Reputatie 2
Badge +1
wjb schreef op 11 okt '15 om 14:48u

Dat dacht ik al wel, je "lekker" maken met KPN compleet om jouw van T-Mobile naar KPN over te laten stappen.

Ook ik zit bij T-Mobile en geen haar op mijn hoofd die zal overwegen mijn abonnement bij KPN onder te brengen.

Die KPN compleet voordelen wegen bij mij absoluut niet op tegen de hogere kosten die ik bij KPN zal maken voor het mobiele abonnement.

Maar ja ik heb dan ook wel Alles-in-1 standaard met Spotify en het opnemen pakket daar dus al bij.

Ik ben de enige in het gezin die een abonnement heeft, mijn vrouw en kinderen hebben allemaal pre-paid zonder databundel.

Ik hoor je al denken, pre-paid en zonder databundel? Ja, pre-paid en zonder databundel!

In 98% van de tijd kunnen zij met een wifi netwerk verbinden (thuis, in de trein op de universiteit) dus een databundel is niet nodig.

Ook bellen ze via wifi en onze eigen SIP server die weer verbonden is met een CheapConnect VoiP account.

Zo doen ze eeuwen met een heel klein pre-paid tegoed.

Nee, die mobiele providers verdienen bijna niets aan ons, maar we kunnen wel gewoon bellen, gebeld worden en gewoon op Internet, onze mail, en sociale netwerken.

Ik twijfel dus ook aan het kpn-abonnement.

Hij is duurder dan Tmobile, alleen door het dubbele data en min tegoed en die 2,50 zou het goedkoper worden.

Mijn woning gaat de verkoop in (scheiding) dus hoelang zal ik er gebruik van kunnen maken.

Kom ik straks in gebied zonder kpn....zit ik met een duur abonnement waar ik niet veel mee kan.

Ik heb nu meestal te kort aan mijn 1 gb . En wil dus meer. Bellen doe ik bijna niet mobiel.

's avonds thuis via onbeperkt bellen KPN.

Misschien toch maar gewoon t-mobile klant blijven.

Reputatie 7
Badge +28
Dag Carla,

Jammer dat deze actie niet direct goed is verlopen! Ik zie dat HBO sinds vanavond gelukkig actief is, kun je eens testen of je er nu gebruik van kunt maken?

Ik begrijp dat het gezien de omstandigheden lastig is om te bepalen of een KPN mobiel abonnement nu de beste optie is. Je kunt wellicht het abonnement vooralsnog door laten lopen en pas overstappen zodra er duidelijkheid is. Er zijn gelukkig weinig gebieden waarin we niet actief zijn voor een vaste aansluiting. Als ik je hier verder mee kan helpen, laat het gerust weten. Ik kan je ook laten terugbellen door onze verkoopafdeling om te bespreken wat het beste abonnement is dat bij jouw wensen past.

: Dit is wel daadwerkelijk een actie 😉 Een zenderpakket (van Compleet) wordt twee maanden gratis aangeboden en vervolgens ook vanzelf weer uitgezet.

Reputatie 7
Joran schreef op 14 okt '15 om 20:55u

...Ik begrijp dat het gezien de omstandigheden lastig is om te bepalen of een KPN mobiel abonnement nu de beste optie is. Je kunt wellicht het abonnement vooralsnog door laten lopen en pas overstappen zodra er duidelijkheid is. Er zijn gelukkig weinig gebieden waarin we niet actief zijn voor een vaste aansluiting... 

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om niet over te stappen.

Ik raad iedereen aan om niet zomaar in te gaan op acties als deze, maar altijd terdege onderzoek te doen naar de pro's en con's van het aanbod.

De voordelen waar je mee "lekker" gemaakt wordt zouden wel eens minder gunstig kunnen zijn dan je huidige abonnementsvormen.

Ja, als je meerdere mobiele abonnementen bij KPN hebt ondergebracht, dan zal de weegschaal al snel in het voordeel van KPN door slaan. Heb je echter maar één KPN mobiel abonnement (en de rest bijvoorbeeld pre-paid), dan kan het je nog wel duur komen te staan.

Onderzoek dus altijd of zo'n aanbieding ook gunstig is voor jou als individu en beslis nooit op basis van alleen de aanbieding zelf.

Reputatie 7

Joran schreef op 14 okt '15 om 20:55u

PeterG: Dit is wel daadwerkelijk een actie Smiley Knipoog Een zenderpakket (van Compleet) wordt twee maanden gratis aangeboden en vervolgens ook vanzelf weer uitgezet.

, Ooooh keeee. Nergens tegengekomen, ook niet in reclame. Vond het nogal vreemd klinken. Zomaar tijdelijk een gratis pakket? Compleet is sowieso gratis. Kan net zo goed reclame zijn voor (een van de) extra pakketten.

Reageer