Beantwoord

2 vaste verbindingen op 1 adres en compleet zijn en SIB4g

Via de e-mail kreeg ik bericht na het compleet worden via vast-xs4all (ook lid van vast-kpn) dat het volgende zal vervallen :

Korting Sneller Internet Buitengebied vervalt

Huidige en blijvende situatie op hetzelfde adres:

1 x vast adsl via xs4all i.c.m. bellen en tv
1 x vast adsl via kpn
Hierbij ook SIB4g lopend i.v.m. beperkte internetsnelheid
Dit nummer voldoet ook niet aan de voorwaarden voor ale andere compleet voordelen.
2 mobile nummers van KPN waarvan 1 nog in nummeromzetting staat.

De 2 nieuwe KPN mobiele nummers (niet die van SIB4g) via xs4all aangemeld om compleet te zijn.

Wat krijg ik via de e-mail binnen : KPN Compleet: wijziging van uw voordelen

En daarin staan mijn voordelen (die ik dan dus via xs4all krijg , maar via KPN bericht krijg) , waarin ook staat dat de korting SIB vervalt . Heb het nummer van SIB4g niet aan XS4ALL doorgegeven , maar staat nu wel bij XS4ALL bij Compleet. In mijn MIJNKPN staan niet de 2 mobiele KPN nummers gekoppeld aan mijn account , maar wel in de Compleet tab met SIB4g en de XS4ALL All-in-1 product.

[h4]Bij de KPN Vast (Thuis) staat de melding : KPN Compleet[/h4]
In afwachting
Uw KPN Compleet aanvraag is op dit moment in behandeling. Zodra we uw gegevens hebben verwerkt zijn uw voordelen hier zichtbaar.

Graag zie ik recatie van een KPN ingewijde of SIB4G nog de korting krijgt als van te voren. Er is immers ook nog steeds de KPN thuis vast ADSL naast die van XS4ALL. Hierbij voldoe ik nog steeds aan de voorwaarden van SIB4G en KPN Vast (thuis)

In afwachting van reactie.

PS: 2 vaste verbindingen zijn nodig i.v.m. de beperkte snelheid en vaste telefonie via xs4all (die maken de gegevens bekend van telefonie) .
icon

Beste antwoord door Marina_ 6 november 2018, 11:52

Ik zie dat het 097- SIBnummer ook de status KPN Compleet heeft. Als de korting niet toegepast is op de factuur van 12 november zal ik ervoor zorgen dat je de korting alsnog krijgt. In december zou alles in ieder geval weer moeten kloppen. Houd je mij op de hoogte?

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi, Welkom op het forum. Ik heb het vermoeden dat de systemen een beetje in de war raken van verschillende providers en gelijke adressen. Je korting voor SIB4G (zodat het gratis is) zou actief moeten blijven i.c.m. je KPN vaste abonnement. Zou je het 097 nummer van SIB gebied nog eens willen toevoegen aan KPN Compleet? Dan kan via deze pagina. Als het je niet lukt, zou je dan het SIB4G nummer willen toevoegen aan je forumprofiel(bij opmerkingen? Dan kan ik nog kijken of het mij lukt.
Hoi Marina,

Heb dit geprobeerd om het nummer toe te voegen en kreeg de volgende melding : Gefeliciteerd, je geniet al van KPN Compleet!

SIB4G nummer is nu toegevoegd aan het profiel.

Op de laatste factuur van sib4g (was voor het aanmelden bij xs4all compleet) staat de regel : KPN Compleet – Sneller Internet
Buitengebied korting.

Hieruit haal ik dat dit in een compleet pakket hoort en had deze dan verwacht dat dit gekoppeld zal blijven / zijn op het Thuis adsl kpn, maar daar blijft de melding staan voor compleet "in afwachting"

Kan ook wachten of komende factuur (verwacht rond 12 november) kijken of de korting nog toegepast wordt.
Reputatie 7
Badge +18
Ik zie dat het 097- SIBnummer ook de status KPN Compleet heeft. Als de korting niet toegepast is op de factuur van 12 november zal ik ervoor zorgen dat je de korting alsnog krijgt. In december zou alles in ieder geval weer moeten kloppen. Houd je mij op de hoogte?
Bij deze een terugkoppeling.

Alles is zonder problemen verlopen. Dus de info die in de e-mail stond had gelukkig verder geen invloed op de bestaande korting.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi nl1mrd, wat fijn dat je nog even een berichtje stuurt. Goed om te lezen dat het verder geen invloed heeft gehad op de bestaande korting. 🙂 Als je in de toekomst nog weer een vraag hebt, laat je het dan weten? Ik wens je voor nu een heel prettig weekend.
Uiteindelijk is het toch niet goed gegaan. Net een factuur gehad voor SIB4g voor 2 maanden zonder de korting. Werkt dus vertraagd bij KPN en gaat helaas , zoals ik al een beetje verwachte dus fout.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi nl1mrd, Wat jammer dat je factuur zonder korting is verwerkt. Ik lees dat je inmiddels hierover contact hebt gehad en dat de korting alsnog in orde is gemaakt. 🙂 Als er toch nog iets onduidelijk is, laat het ons weten.

Reageer