Beantwoord

5 euro entertainmentkorting mist

  • 17 March 2020
  • 10 reacties
  • 170 keer bekeken

Kan geen contact maken telefonisch ivm corona perikelen. Op de nota mis ik de € 5,-- entertainmentkorting. Hoe kan een en ander gecorrigeerd worden?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 March 2020, 18:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @JeanHenri de derde 

Vul vast je Forum profiel in,dan kan een moderator het voor je nakijken 😀

Forum profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +24

U heeft op hetzelfde adres ook een mobiel abonnement van KPN lopen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JeanHenri de derde 
De telefoondienst is beperkt beschikbaar dus even wat kantoortijden proberen, dan lukt het vast wel.

• U kunt onze Klantenservice bellen voor dringende vragen. Maar door de strenge maatregelen hebben wij minder capaciteit. Ook hier geldt: voor veel vragen en oplossingen kunt u terecht op kpn.com

U heeft op hetzelfde adres ook een mobiel abonnement van KPN lopen?

Antwoord ja.

Heb mobiele telefoontoegevoegd

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Jean Henri, welkom op het forum. Bedankt dat je alvast je profiel hebt ingevuld. Daarmee zie ik ook wat het probleem is. Jouw mobiele abonnement is Telfort. Nu zijn die weliswaar overgezet naar KPN, maar onder water zijn het nog Telfort abonnementen. Met ook de voordelen van Telfort zoals overgebleven MB's meenemen. Dat betekent dat deze abonnementen niet gelden als een KPN abonnement voor Hussel. Je gaat dan ook pas entertainmentkorting krijgen als je dit Telfort abonnement verlengd naar een KPN abonnement uit de huidige serie.

Reputatie 7
Badge +24

Jaja... het word er allemaal niet 1voudiger op ...

Bij het bespreken en aangaan van een nieuw KPN abonnement (Internet vaste bellen en TV)  telefonisch overleg en daar is die korting toegezegd en heb die ook de eerste keer (bij de maandelijkse afschrijving) ontvangen. 

Op basis van die voorlichting ga je de overeenkomst aan.

Ik voel mij bij de neus genomen een nare smaak blijft over. Derhalve vind ik uw antwoord niet juist!!!

De naam van diegene die mij dit heeft toegezegd heeft is mij  bekend. 

Heroverweeg uw uitleg: Afspraak is afspraak.

Desondanks vriendelijke groeten

  

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt op 4 februari gebeld met ons om te verlengen, dat zie ik terug (inclusief met welke collega's je gesproken hebt). Ik zie ook dat het lijkt dat ons bestelsysteem wel de entertainmentkorting weergaf. Alleen, dat systeem doet dat op basis van de collega die een vinkje zet op de vraag of je een KPN mobiel abonnement hebt. En dat vinkje is alleen ter illustratie van de eindprijs. Het doet niet daadwerkelijk iets. De uiteindelijke bepaling of je entertainmentvoordeel krijgt is of je wel of niet een of meerdere KPN mobiele abonnementen op je adres hebt staan. En dat is niet het geval, het is onder water Telfort. Daar kan ik niet omheen.

Je geeft aan dat je bij de eerste factuur na de wijziging wel korting kreeg. Dat is ook niet het geval. Ja, het totaalbedrag was ongeveer €5 lager dan het bedrag van deze maand. Maar dat komt omdat de wijziging in is gegaan halverwege een factuurperiode. Hierdoor heeft er op deze factuur een verrekening plaatsgevonden van de vorige factuur waardoor er wat geld in mindering is gebracht. Je ziet dit als je de factuur (beschikbaar in je MijnKPN) opent en doorleest. Nergens vind je daar entertainmentvoordeel terug.

Het spijt me dat de collega hier niet afdoende naar gekeken heeft, maar ik kan het niet veranderen. Je komt met je huidige mobiele abonnement hier niet voor in aanmerking. Wel zal ik de collega van feedback voorzien zodat hier in de toekomst beter op gelet wordt.

Hopelijk zal in de toekomst beter uiteengezet worden wat wel en niet aan korting gegeven wordt,

Misschien is een optie behoud / beloning korting te geven.  

In ieder geval dank voor uw uiteenzetting.

Groetjes aan Conny *****

Vriendelijke groeten

 

Admin: naam verborgen i.v.m. privacy