Beantwoord

7.50 extra beltegoed i.v.m. opwaardeerkaart

  • 17 December 2019
  • 8 reacties
  • 137 keer bekeken

Mijn tel.nr is 0682378703.

2.50 staat er wel op .maar 7.50 is niet bijgeschreven.

kan ook mijn gegevens niet meer invullen omdat dit al gedaan is.

Ik heb ook al  mijn KPN aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 December 2019, 18:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Piedra plat, welkom op het forum!

Ik kijk graag voor je na hoe dit precies zit, zou je daarvoor je profiel willen aanvullen met het nummer van je simkaart? Die mag je invullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’.

Ook hoor ik graag wat je precies hebt gekocht bij ons, is dat enkel een simkaart met een nieuw nummer of heb je direct ook een databundel besteld? 

Ik heb mijn gegevens op mijn profiel aangepast en heb ook mijn simkaartnummer hierin gezet.

Wat ik besteld heb is een simkaart met 2,50 gratis beltegoed en 1gb internet.

Bij aanmelden op mijn KPN zou er 7,50 beltegoed worden opgewaardeerd

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt, ik zie inderdaad de 1Gb bundel en €2,50 aan beltegoed terug, maar geen spoor van die €7,50:thinking:

Je hebt nadat je een MijnKPN account aan hebt gemaakt ook je nummer gekoppeld en het formulier met al je gegevens ingevuld begrijp ik, en daarna op aanvragen geklikt? Heb je daarna een bevestiging ontvangen? Of helemaal niets?

Dit kreeg ik:

Uw KPN Mobiel Prepaid is succesvol toegevoegd aan uw KPN ID. Vanaf nu kunt u uw KPN ID gebruiken voor KPN Mobiel Prepaid. Ook sturen we uw correspondentie over uw KPN Mobiel Prepaid naar het e-mailadres van uw KPN ID.

Reputatie 7
Badge +28

@Piedra plat 

 

Je krijgt die 7,50 op de volgende manier: 
 

  • Vraag je extra beltegoed aan via MijnKPN. Dit kan gedaan worden door te kiezen voor Producten - selecteer het prepaidnummer en klik dan op Tegoed. Je kan dan Direct naar gratis tegoed aanvragen. Dit extra beltegoed wordt binnen 1 uur bijgeschreven. Je ontvangt hiervoor een sms’je ter bevestiging. 

Ik hoop dat het zo lukt. 

Bedankt ,het is gelukt.Goede service van u .

Bedankt en tot ziens

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het is gelukt met de hulp van @Noordzee:slight_smile: