Beantwoord

aanbieding bestaande klant

  • 31 January 2020
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik kreeg naar aanleiding van het opzeggen van mijn abonnement een mail van KPN waar onderin de mail de volgende tekst staat:

 

Kunnen we u nog overhalen?
Natuurlijk willen wij u liever als klant behouden. Wij hebben aantrekkelijke aanbiedingen voor u als vaste klant. Hebt u interesse? Bel dan gratis naar 0800-0402. Dan kunnen wij uw opzegging probleemloos annuleren en uw abonnement omzetten naar de aanbieding van uw keuze.

 

Dus ik bel dit nummer, krijg een medewerker aan de lijn en ik vroeg hem naar de aantrekkelijke aanbieding, hij zei: die hebben we niet. Ik gaf aan dat dit in de mail stond, maar hij gaf aan dat het niet zo is.

 

Dus graag ben ik benieuwd of deze medewerker het bij het goede eind heeft, want dan klopt de mail niet. Mocht er toch nog een aanbieding zijn dan verneem ik dat graag, in het verleden waren deze altijd goed.

 

Groeten Stephan

icon

Beste antwoord door Tycha 31 January 2020, 13:36

Bekijk origineel

7 reacties

Badge

goede dag,

 

als u de mail hebt gekregen van de afzender : noreplykpn. dan is de aanbieding terecht mocht het zo zijn dat dit niet het geval is. dan is de mail ontrecht en heeft de medewerker gelijk.

De mail is inderdaad van noreply@kpn.com

Reputatie 7
Badge +11

Ik kan me wel voorstellen als je ieder jaar, opzegt voor korting te krijgen, dat het een keer ophoudt😉

 

Reputatie 7
Badge +24

De mail is inderdaad van noreply@kpn.com

Bellen en dan als je een vraag in moet spreken "opzeggen" zeggen. Dan word je doorverbonden met de juiste afdeling. 

Ik kan me wel voorstellen als je ieder jaar, opzegt voor korting te krijgen, dat het een keer ophoudt😉

 

Als ze geen korting willen geven is dat helemaal prima, maar stuur dan geen bevestiging van de opzegging met de tekst dat ik moet bellen voor een aanbieding en dan geen aanbieding hebben.

Badge

wanneer je belt even vermelden dat je dvb wilt worden met save en met hun kunt u dit verder regelen

Reputatie 7
Badge +11

Natuurlijk willen ze je graag houden als klant, ik denk dat dit een standaard automatisch verstuurd bericht is.

Maar nog een keer bellen kan geen kwaad,nee heb je, ja kan je krijgen 😉

Reageer