Ik kreeg naar aanleiding van het opzeggen van mijn abonnement een mail van KPN waar onderin de mail de volgende tekst staat:
Kunnen we u nog overhalen?
Natuurlijk willen wij u liever als klant behouden. Wij hebben aantrekkelijke aanbiedingen voor u als vaste klant. Hebt u interesse? Bel dan gratis naar 0800-0402. Dan kunnen wij uw opzegging probleemloos annuleren en uw abonnement omzetten naar de aanbieding van uw keuze.
Dus ik bel dit nummer, krijg een medewerker aan de lijn en ik vroeg hem naar de aantrekkelijke aanbieding, hij zei: die hebben we niet. Ik gaf aan dat dit in de mail stond, maar hij gaf aan dat het niet zo is.
Dus graag ben ik benieuwd of deze medewerker het bij het goede eind heeft, want dan klopt de mail niet. Mocht er toch nog een aanbieding zijn dan verneem ik dat graag, in het verleden waren deze altijd goed.
Groeten Stephan
Beste antwoord door Tycha
Bekijk origineel