Beantwoord

Aanbieding 'Je krijgt extra voordeel'

  • 9 November 2019
  • 15 reacties
  • 158 keer bekeken

Reputatie 1

Hi,

 

Laten beginnen met een irritatie; een mail rechtstreeks naar jullie sturen kan niet.

 

Ik krijg een email van jullie met deze tekst” Omdat je KPN Thuis én Telfort Mobiel hebt op jouw adres, heb je recht op een gratis zenderpakket: het Pluspakket. Maar we zien dat je dit zenderpakket nog niet hebt geactiveerd. Daarom doen wij dat voor je. De bevestiging hiervan ontvang je binnen een week.”

 

Nu hebben wij geen Telfort. Wel youfone. Moet ik nu zelf het pluspakket, wat JULLIE aanzetten, nu ZELF weer afmelden als ik er geen recht op heb?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 November 2019, 10:43

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 1

PS; naast Youfone hebben wij ook Symio.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @FlorisB1966. Welkom op het KPN Forum! Wanneer je een Simyo mobiel abonnement met een Internet en TV abonnement van KPN (geen Hussel-abonnement) dan kan je gebruik maken van de voordelen van Simyo Compleet. Door Simyo Compleet te activeren verandert er niet aan je abonnement. Je bundels van het mobiele abonnement worden van de volgende maand verdubbeld. Zonder extra kosten. Het activeren van Simyo Compleet kun je regelen in Mijn Simyo. Zolang je aan de Simyo Compleet voorwaarden voldoet, profiteer je elke maand weer opnieuw. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reputatie 1

Ik heb geen Simyo abo; allemaal prepaid. Ik begrijp niet waarom het nu over Simyo gaat. Deze mail heb ik gehad: “

” Omdat je KPN Thuis én Telfort Mobiel hebt op jouw adres, heb je recht op een gratis zenderpakket: het Pluspakket. Maar we zien dat je dit zenderpakket nog niet hebt geactiveerd. Daarom doen wij dat voor je. De bevestiging hiervan ontvang je binnen een week.”

 

Ik heb geen Telfort mobiel. Moet ik nu straks ZELF iets uitschakelen wat jullie dus kennelijk onterecht inschakelen? Ik vind het contact ronduit moeizaam gaan. 

Reputatie 7
Badge +24

PS; naast Youfone hebben wij ook Symio.

U begint zelf over "Symio" :thinking:

Reputatie 1

In relatie tot de e-mail Is het lastig om hoofd- en bijzaken gescheiden te houden? Waar gaat mijn vraag over Nick83????

Reputatie 7
Badge +21

Ik kan mij voorstellen dat deze e-mail verwarring veroorzaakt. Ik begon over Simyo Compleet omdat ik dacht dat je een Simyo mobiel abonnement had, maar dat is dus niet het geval.

Op het moment dat je een KPN Thuis en Telfort mobiel abonnement afneemt heb je recht op een gratis zenderpakket. Voordat het zenderpakket daadwerkelijk wordt toegevoegd controleren we of beide diensten worden afgenomen. Als dit niet het geval is wordt het niet geactiveerd.  

Ik heb geen Telfort mobiel. Moet ik nu straks ZELF iets uitschakelen wat jullie dus kennelijk onterecht inschakelen? Ik vind het contact ronduit moeizaam gaan. 

Je geeft aan dat je geen mobiel abonnement hebt, bij Telfort. Dat betekent dat het gratis zenderpakket niet geactiveerd wordt en/of hiervoor moet gaan betalen. 

 

Reputatie 1

Dat begrijp ik inmiddels ook maar waarom dan in hemelsnaam die mail sturen?? Jullie weten toch wat er loopt?? Of…. Niet?

Reputatie 7
Badge +21

Deze mail had inderdaad niet verstuurd moeten worden wanneer je geen diensten afneemt bij Telfort. Ik heb zelf geen idee waarom deze mail toch verstuurd is. Onze excuses voor het ongemak. Zijn alle vragen beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reputatie 1

Yep, is duidelijk. Nog even los van de onterecht verzonden mail; de inhoud deugt ook niet. De mail zegt ook: “Klopt bovenstaande informatie niet (meer), of wil je het gratis Pluspakket niet? Meld je dan af via onderstaande link.”

 

Ik wil hier niet eindeloos over doorgaan maar dit ruikt naar een negatieve optie; je krijgt iets. Wil je het niet of heb je er geen recht op, dan moet JIJ je afmelden. Dat is gewoon niet juist. 

Reputatie 1

Het wordt NOG gekker. Gisteren gebeld met KPN; conclusie ik mag het pluspakket niet gratis hebben (dat was al duidelijk), foute mail en het pluspakket is ook niet geactiveerd, aldus de medewerker. 

Kort daarop kreeg ik een mail waarin met ‘Hoera’ wordt aangekondigd dat mijn gratis pluspakket actief is…. “Hoera! Vanaf nu zijn uw voordelen actief. Dat betekent elke maand voordeel, zolang u producten van KPN en Telfort blijft combineren." 

Ik heb geen zin om weer een half uur aan de telefoon te zitten, ben het echt zat. Jullie hebben echt geen flauw idee wat jullie doen kennelijk. 

Maar goed, wat nu?

 

Reputatie 7
Badge +21

Dat is inderdaad erg vreemd. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 1

Aangevuld met de gevraagde gegevens.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat er door een fout in onze systemen het Pluspakket is toegevoegd aan het abonnement. Ik ga hier achteraan en je kan tot die tijd gratis kijken naar de zenders uit het Pluspakket. De kosten van het Pluspakket worden niet in rekening gebracht.

Reputatie 1

Thanks, inmiddels ook al gebeld door een collega van je. 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @FlorisB1966:slight_smile:

Reageer